مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه وارد هفته نهم می‌شود؛ هفته‌ای که در آن دو تیم مدعی شهرداری گرگان و نفت آبادان رو در روی هم قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی والدپنیاس در فهرست این تیم برای دیدار با بارسلونا حضور دارد.
در فصل ۹۲-۹۳ دو سرمربی تیم‌ملی در دیدار استقلال و ملوان مقابل هم قرار گرفتند.
محمد نادری یکبار دیگر مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار می گیرد؛ او احتمالا بار دیگر برای یحیی دسته گل ببرد.
مدیرعامل پیشین استقلال با انتشار لیست خرید جواد نکونام علی خطیر را مورد انتقاد قرارداد و از عملکرد خود دفاع کرد.
دیدار نماینده تهران و رفسنجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
پنج بازیکن حال حاضر نساجی مازندران سابقه کار با سرمربی حریف خود را دارند.
مس رفسنجان عصر امروز طی دیداری دوستانه مقابل تراکتور تبریز قرار می‌گیرد.
فینال سال گذشته لیگ ملتها این‌بار در یک چهارم نهایی تکرار می‌شود.
استقلال در دومین بازی دوستانه خود در پیش‌فصل به مصاف هوادار می‌رود.
اگرچه شورای عالی بورس به دنبال عرضه مجدد خودرو از طریق بورس حتی با استفاده از ظرفیت مجلس است اما شورای رقابت همچنان بر موضع خود پافشاری کرده و عرضه خودرو در بورس را عملی ضدرقابتی می داند.
شاگردان سید مجتبی حسینی و محمد ربیعی در یک مصاف دوستانه مقابل هم قرار می‌گیرند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه به بررسی بازی پیش بینی شده مقابل قطر و مقایسه قدرت این تیم با ایران پرداخت.
پول وسیله مبادله کالاست ارزش آن در منطق اقتصاداسلامی تغییر نمی‌کند اما دراقتصاد مبتنی بر مکانیسم بازار، قیمت کالا متأثر ازنرخ تورم یا براساس نقطه تعادلی که از برخورد عرضه وتقاضا شکل می گیرد.
با برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ برتر مشخص شد که محمد ربیعی در هفته ششم باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.
ژوزه مورایس این بار امیدوار است شش امتیاز کامل را در هفته دوم و هفدهم از رقیب همشهری بگیرد.
یزد- مردم یزد در حالی ششمین سالگرد جهانی شدن بافت تاریخی یزد را به شادی نشسته‌اند که از این ثبت جهانی، دستاوردی عاید بافت تاریخی و ساکنان آن نشده است.
ازبکستان که در فینال رقابت های کافا برابر ایران شکست خورد، به مصاف آمریکا خواهد رفت.
مقام‌های ارتش آمریکا مدعی شدند که یک ناو چینی در تنگه تایوان به ناوشکن آمریکایی نزدیک شده و «به شکل نا امنی» در فاصله ۱۳۷ متری آن قرار گرفته است.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
آقابزرگی با بیان اینکه نیاز دولت به داشتن نقدینگی و تامین کسری بودجه موجب شده تا دولت دخل و تصرفی در بخشی از سرمایه در گردش برخی از شرکت‌ها داشته باشد و شناسایی نرخ تسعیر ارز یکی از این موارد است، اعلام کرد: «ملاک و معیار از نظر بنده و قانون، مصوبه مجلس است که براساس بند اعلامی این مصوبه مغایر با قانون است. در صورتی که دولت آن را نپذیرد، در صورت اختلاف در نهایت موضوع در مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد که قطعا در آن حکم قانون تایید خواهد شد.»
ستاره تنیس روی میز ایران امشب برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی تنیس روی میز قهرمانی جهان مقابل حریف دانمارکی قرار می گیرد.
تیم های پیکان و مس رفسنجان در رویارویی هفته سی ام به دنبال بهبود و تثبیت جایگاه خود در جدول هستند.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه وارد هفته نهم می‌شود؛ هفته‌ای که در آن دو تیم مدعی شهرداری گرگان و نفت آبادان رو در روی هم قرار می‌گیرند.
اگر راه‌های بینابینی برای همگرائی و تلطیف مواضع و همراهی پیدا نشود، چشم‌انداز روشن نیست و نمی‌توانیم به آینده خوش بین باشیم. طیف وسیع گروه‌های میانه که گاهی از آن‌ها به طبقه متوسط یاد می‌کنند، هنوز خاموشند. تداوم ستیزه و تقابل، جامعه را در مسیر راه‌های نامعلوم قرار می‌دهد. برخی به علت غلبه شور و هیجان و البته نارضایتی و ناکامی‌های انباشته، همین وضع را می‌پسندند. در حالی که تجربه‌های ملت‌ها نشان می‌دهد که تداوم چالش و تقابل به زیان همه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ