سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در خصوص اختلاف های موجود بین وزارت ورزش و این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
جریان اول اصولگرایی جریان مستقر در قدرت است که دولتمردان و دیپلمات‌های کنونی وزارت خارجه را در بر می‌گیرد. این جریان به دلیل اقتضائات مملکت‌داری و مسوولیت‌های اجرایی طرفدار مذاکره برای حل مشکلات کشور است و از مقطع ۸ آذر ۱۴۰۰ تا شرایط کنونی که پای یک تفاهم نانوشته، ضمنی، موقت یا کمتر در برابر کمتر در میان است، نسبت به مساله رفع تحریم‌ها و بهره‌مندی از مزایای اقتصادی آن اهتمام ورزیده و به مذاکره ولو غیرمستقیم وزن می‌دهند.
سخنگوی مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا از دلیل اصلی تعلل ناتو در پذیرش اوکراین در این ائتلاف نظامی شرایط کنونی پرده برداشت.
اختلاف بر سر یک ملک باعث درگیری طرفین و وقوع جنایت شد. مرد میانسال که قصد داشت اختلاف ملکی با فردی را حل کند در جریان نزاع کشته شد.
علیرضا بیرانوند برای دریافت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد اما چه چیزی می‌تواند باعث جدایی بیرانوند شود؟
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسان‌های داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
تنش بین البرهان و حمیدتی به دو دلیل شروع شد: اول، آزادی موسی هلال، عموی حمیدتی و رقیب او در نفوذ میان رهبران قبایل عرب در دارفور است که به دستور البشیر زندانی شده بود. دوم، دستور البرهان مبنی بر عدم سفر اعضای شورا بدون اجازه او؛ مساله‌ای که حمیدتی آن را بخشی از "مهندسی جامع برای کاهش نفوذ خود و جلوگیری از ایفای نقش‌های سیاسی در پرونده‌های صلح" قلمداد کرد.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت:سامانه یکپارچه ثبت نامه خودروهای داخلی برای افرادی که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیونی باز کرده بودند و قصد داشتند ثبت نام خودرو را انجام بدهند طراحی شده است.
عارف غلامی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود بشدت ناراحت است.
سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.
فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرد که در مسابقات قهرمانی ملت های آفریقا(CHAN) که در الجزایر برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.
فدراسیون شمشیربازی و سرمربی تیم ملی در بحث اعزام بازیکنان باید به یک نظر واحد برسند تا تیم ملی سابر به دلیل ناهماهنگی‌ها متضرر نشود.
منچستریونایتد هفته قبل بند تمدید چهار بازیکن خود را فعال کرد ولی فعلا خبری از تمدید قرارداد داوید دخیا نیست.
«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: «ما همچنان در تلاشیم در مسیر دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اختلال ایجاد کنیم». بلینکن در این توییت نوشت: «وزارت خزانه داری ایالات متحده در حال تعیین شرکت‌های مختلفی است که در امور پتروشیمی و نفت با ایران مشارکت دارند. هرکسی که در تسهیل این مبادلات دخیل باشد، تحریم‌های ایالات متحده را تهدید می‌کند».
روز گذشته (دوشنبه ۲۵ مهر ماه) یکی از کارگران پیمانکاری شاغل در کارخانه ایران تایر مهدی شهر سمنان به دلیل اختلاف با کارفرما اقدام به خودسوزی با «تینر» می‌کند که در نتیجه آن سه نفر از همکاران که اقدام به نجات وی می‌کنند نیز دچار سوختگی می‌شوند.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید استقلال گفت: امروز هم دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، زدن این حرف‌ها گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد.
تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده نشان داد، قاتل به‌دلیل وجود اختلاف بر سر حق‌آبه روستا در ابتدا با مرد میانسال درگیر شده و سپس وی را با ضربات مهلک چاقو به قتل رسانده و پس از وقوع این جنایت از مهلکه گریخته است.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با کنار رفتن پرده احترام بین بازیکنان تیم ملی و سرمربی، اسکوچیچ خودش باید زودتر از سمتش کناره‌گیری می‌کرد.
باشگاه پرسپولیس با توجه به هزینه‌ای که برای جذب لوکادیا انجام داده تنها حاضر به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار برای عقد قرارداد با دیاباته است در حالی که شیخ دیاباته ۴۰۰ هزار دلار درخواست کرده است.
سازمان برنامه و بودجه علت تفاوت میانگین قیمت هر متر خانه در شهر تهران توسط مرکز آمار و بانک مرکزی را تفاوت در شیوه میانگین گیری عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ