یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از نقاط ضعف‌های ما در طول ۴۳ سال انقلاب این است که ما مردم را که پایه‌های اصلی نظام هستند به حاشیه راندیم و دولت‌ها را اصل و محور تحولات قرار دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد جذابی داشته و تاکنون 6 بازیکن جدید را به خدمت گرفته است.
ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دو شکست مقابل بریتانیا و آمریکا در آغاز مسابقات قهرمانی جهان باعث ناامیدی ما نشد و از آنها به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای پیدا کردن نقاط ضعف استفاده کردیم.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
در اینجا پرسش‌هایی اساسی مطرح می‌شود از جمله آن که چگونه پذیرش سریع فناوری‌ها در اکثر موارد نتوانسته سیستم‌های اجتماعی و اقتصادی را در گذشته تغییر دهد؟ و آیا هوش مصنوعی ممکن است علیرغم نقاط ضعف اش تاثیری متفاوت را به همراه داشته باشد؟
رئیس قوه مقننه گفت: امروز دشمنان‌مان در نقاطی ایستاده‌اند و در ابعاد مختلف در حال جنگ ترکیبی با ما هستند که دقیقاً در همان نقاط ضعف داریم و اگر کارآمد عمل می‌کردیم، دچار مشکلاتی از این جنس نبودیم.
سرمربی میلان تاکید کرد که تیم جوانش، گرسنه پیروزی و موفقیت است.
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تشریح نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه پرداخت.
نخستین گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲، به بررسی نقاط قوت و ضعف این لایحه پرداخته است.
مسعود مرادی می‌گوید ورود تکنولوژی داور ویدیویی خواسته همه داوران ایرانی است.
فرمانده سپاه تهران گفت: در کشور ما بحران‌ها همیشه فرصت طلایی برای برطرف کردن نقاط ضعف و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده است.
ضعف مفرط مدافعان میانی ما در نبرد‌های یک به یک با بازیکنان انگلیس، تأثیر چشم‌گیری در ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی داشت.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: می‌توان سرعت ساخت و ساز در مدارس را با ساخت صنعتی و مدولار کردن قطعات پیش ساخته انجام داد تا بتوان سرعت ساخت را بالا ببریم.
قم- فرمانده ارتش با اشاره حوادث اخیر گفت: امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم که همه دشمنان با مؤلفه‌های قدرت در برابر ما ایستاده و با برجسته سازی نقاط ضعف بر روی آسیب‌ها متمرکز شدند.
مربی گل‌گهر می‌گوید این تیم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت فولاد کار کرده و به دنبال ارائه یک بازی باکیفیت خواهد بود.
نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا معتقد است برای پیشرفت و رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در میادین بعدی باید روی نقاط ضعف خود تمرکز و انها را برطرف کند.
محبی‌نیا گفت: فکر می‌کنم ما دچار خودزنی هستیم و از ترس جوابگویی و حل مسئله، حفره‌ها و چاله‌های گفتمانی به وجود می‌آوریم تا بتوانیم در سایه آن مقداری از مسائل را پاک کنیم. پاک کردن صورت مسئله، انباشت مطالبات مردم، نپرداختن به اعتراضات مردم، عدم رسیدگی به نقاط ضعف و نارضایتی‌ها مثل بمب عمل خواهد کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اتریش نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کرد گفت: سرمربی تیم ملی باید در مدت زمان باقی مانده حریفان را به خوبی آنالیز کند.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که نتیجه خوبی کسب کردیم، ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که نتیجه خوبی کسب کردیم ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.
احمد عبدالله‌زاده می‌گوید بازیکنان فولاد با فداکاری و جنگندگی موفق به کسب سه امتیاز دیدار با سپاهان شدند.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: حمایت از دولت به معنای اطاعت از آن نیست؛ ما وکیل مردم هستیم نه وکیل دولت و موثرترین شیوه حمایت ما، تشویق، نقد منصفانه و بیان نقاط ضعف دولت و مدیران است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ