یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: وزرای انتخاب شده در تراز اداره کشور نیستند باید عناصری قوی تر و هماهنگ تر انتخاب می شد تا بتوانند کمک کار مردم باشند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
وزارت دفاع بلاروس در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزرای دفاع بلاروس و ایران امروز تفاهمنامه همکاری نظامی امضاء کردند.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عصر امروز در گفتگوی تلفنی اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را محکوم کردند.
وزیر خارجه پاکستان امروز درباره رایزنی خود با «امیرعبداللهیان» گفت: با برادرم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران صحبت کردم؛ مشترکاً اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد رابه شدت محکوم کردیم.
گرگان-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توزیع عدالت و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار دولت سیزدهم است و انتخاب مدیران شایسته در سرلوحه کار رئیس جمهور و وزرا قرار دارد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.
جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.
جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.
مجمع عمومی وزرای ادوار جمهوری اسلامی سه شنبه ۲۳ خرداد برای انتخاب اعضای هیات مدیره در فرهنگستان علوم برگزار شد. غلامرضا شافعی، محمدرضا عارف، سید مصطفی هاشمی طبا، عبدالحسین وهاجی و محسن مهرعلیزاده با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع ادوار به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: وزرای قبلی صمت بعد از انتخاب در دام مافیای خودروسازی افتادند و از کجا مطمئن باشیم علی‌آبادی هم در دام مافیای خودروسازی گرفتار نشود.
نجم‌آبادی گفت: یکی از اشکالات اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که جریان‌های سیاسی برای مسئولیت‌های شاخص و تاثیرگذار خود نظیر انتخاب وزیر و یا روسای سازمان‌های مختلف به‌صورت منسجم و حساب شده نیروهایی ندارند که به‌صورت پلکانی مراحل مدیریتی را طی کرد باشند. / آقای رئیسی برای تعیین وزرا گفت «به من اعتماد کنید»، ما هم کردیم
«محمد البلداوی»، نماینده چارچوب هماهنگی عنوان کرد: «تغییرات وزارتی آینده از طریق سنجش عملکرد آن‌ها در مهلتی که السودانی به آن‌ها داده صورت می‌گیرد. او چراغ سبز برای تغییر وزرا را نشان داده و وزرای جدید با رایزنی قدرت‌های سیاسی انتخاب می‌شوند.»
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با وزیر خارجه جدید الجزایر ، انتخاب وی را تبریک گفت و برای وی در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه در تماس تلفنی با "ایوان جیل پینتو"، انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید ونزوئلا را تبریک گفت و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور با وی گفتگو کرد.
مشخصا نه آقای رئیس جمهور قبول می‌کنند که افرادی که انتخاب کرده اند، شایستگی لازم را ندارند و نه خود وزرا و مدیران باور دارند که افراد شایسته‌ای نیستند
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
چارچوب هماهنگی شیعیان برای بررسی روند تشکیل دولت جدید عراق نشست برگزار کرد و به نخست وزیر منتخب اختیار داد تا وزرای کابینه را انتخاب کند.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز یکشنبه با «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه در بغداد دیدار و گفتگو کرد.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به ادعای میرکاظمی مبنی براینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از مصوبه مجلس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، گفت: دولت در لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ نامی از ارز ۴۲۰۰ تومانی در تبصره یک قید نکرده و تمام منابع ارزی حاصل از فروش نفت و میعانات گازی را به قیمت ETS که تقریباً همان نرخ ارز آزاد محسوب می‌شود، محاسبه کرده بود.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ