مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی طرح «انتخابات تناسبی در تهران» با توجه به اشکالات و نواقص موجود در این طرح مجددا آن را به کمیسیون تخصصی در مجمع ارجاع داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.
گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
روسیه و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست اخیر خود در مسکو در بیانیه‌ای مشترک خواهان «ارجاع پرونده جزایر سه‌گانه به دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور حل و فصل این مسئله مطابق با مشروعیت بین‌المللی» شده بودند.
آذر منصوری نوشت: چه در قالب برجام و چه توافق موقت اگر مذاکرات به نتیجه نرسد و پرونده ایران بار دیگر به شورای امنیت ارجاع شود، دیگر با یک برجام و دو برجام و چند برجام هم نمی‌توان از این مهلکه جان سالم به در برد.
امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود نوشت: "درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در انطباق با بند چ ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد. "
با اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبات قبلی خود درباره مواد ۲، ۳ و ۴ طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها، این طرح جهت رفع اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.
با اصرار نمایندگان مجلس بر مصوبات قبلی خود درباره چند ماده طرح شفافیت قوای سه‌گانه، این طرح برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح مجازات اظهارنظر افراد مشهور پیش از مقامات رسمی هنوز برای بررسی به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است و نباید درباره آن جوسازی کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع دادند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
توتونچی گفت: در راستای اجرای ماده ۲۷۴ قانون مالیات‌های مستقیم، دستور رسیدگی با اولویت بالا در این زمینه صادر شده است و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع، دفتر حقوقی سازمان، اقدام به تشکیل پرونده قضائی ویژه برای ایشان و ارجاع به قوه قضائیه خواهد نمود تا متخلفین، اعم از صاحبان حساب، کارت یا دستگاه پوز و هم استفاده‌کنندگان از آن، به اشد مجازات محکوم شوند.
با مخالفت نمایندگان برای ارجاع مصوبات مجلس درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه به مجمع تشخیص مصلحت، مقرر شد که نمایندگان پیشنهادات اصلاحی خود را درباره این طرح ارائه کنند.
به کشور محکوم اجازه و فرصت داده می‌شود که از خودش دفاع کند و مستندات خود را ارائه کند. البته با توجه به رویکردی که وزارت امور خارجه ما اعلام کرده است و قرار نیست با این کمیته همکاری کنیم، پس قاعدتا در صورت محکومیت هم از طرف ایران کسی برای دفاع، اقدام نمی‌کند. ولی باید در نظر داشت که اگر کشوری به این قطعنامه توجه نکرد، پروند‌ه‌اش به دادگاه بین‌المللی جنایی ارجاع داده می‌شود. این دادگاه اولین دادگاه دائمی بین‌المللی برای رسیدگی به جرایم نسل‌کشی، جنایات علیه بشریت، جنایت جنگی و جنایت تجاوز است.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: ارجاع اصلاح قانون اسقاط خودرو یک تبعیض ناروا است. چرا که بسیاری از رانندگان کامیون و مردم مدتهاست معطل و منتظر آن هستند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو درباره ساز و کار اسقاط خودرو را برای رفع ابهامات به کمیسیون صنایع ارجاع کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهلت ۱۵ روزه برای اظهارنظر شورای فقهی در خصوص مسائل بانکداری که توسط رئیس کل به این شورا ارجاع شده، را تعیین کردند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : این سوال تقدیم هیئت رئیسه شده و در حال حاضر جهت بررسی به کمسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمسیون تخصصی ارجاع شده است.
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
سخنگوی جبهه اصلاحات تصریح کرد: با توجه به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده آقای تاجزاده به دادگاه تصمیم گرفته شد با رئیس قوه قضائیه مکاتبه و نگرانی‌های موجود در رابطه با این موضوع به ایشان منعکس شود.
با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیرعامل ساپکو، مدیرعامل شرکت تام و جمعی از مدیران ارشد صنعت خودرو کشور از دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت تام در حوزه برق و الکترونیک خودرو رونمایی شد.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ