رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس باید زودتر مواد ارجاعی طرح مالیات بر عایدی سرمایه و سوداگری را بررسی کرده و به صحن مجلس ارائه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مقرر کردند موارد اختلافی از جمله مصوبه کنکور ۱۴۰۳ در کمیسیون مشترک شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی بررسی و مرتفع شود.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
برخی از مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران با اصرار نمایندگان بر مصوبه خود، برای اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
قند یک ماده غذایی التهاب‌آور است. التهاب ناشی از مصرف مواد غذایی شیرین، باعث تشدید برخی مشکلات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس می‌شود. اگر دچار هر گونه مشکل التهابی هستید، بهتر است از مصرف زیاد قند خودداری کنید. هم‌چنین مصرف قند و شکر باعث مات یا کدر شدن و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.
در جلسه علنی امروز مجلس، برخی از مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران اصلاح و برخی هم برای اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
براساس ۲۱۷ بازدید سازمان دامپزشکی، ۱۵ هزار مورد غیربهداشتی گزارش و ۱۹۱ مورد واحد غیربهداشتی مشاهده شده برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.
با تصمیم رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی از مواد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
طبق مصوبه کمیسیون ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس، تصریح کرد: همچنین طبق مصوبه کمیسیون ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به منظور رفع ابهام و اشکالات به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع داد.
بند مربوط به نحوه مواجهه با ارتکاب تخلفات انتخاباتی و سازوکار رسیدگی به آن در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
بند مربوط به نحوه مواجهه با ارتکاب تخلفات انتخاباتی و سازوکار رسیدگی به آن در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
رئیس مجلس گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی اعلام کند.
با اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبات قبلی خود درباره مواد ۲، ۳ و ۴ طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها، این طرح جهت رفع اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.
۵۲ مورد فوت ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در ۹ ماهه سال جاری به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده اند.
به رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته برای از حد نصاب انداختن استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقایقی قبل طرح استیضاح بهرام عین اللهی مورد بررسی قرار گرفت و به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
بعد از ارجاع پرونده اکبر طبری از دیوان عالی کشور به شعبه هم عرض، این پرونده مجددا رسیدگی و دادگاه، میزان قرار وثیقه قبلی که ۱۰۰ میلیارد تومان بود را افزایش و به ۳۰۰ میلیارد تومان تغییر داده است.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان مجلس، برخی از مواد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول برای بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.
سرقت های سریالی برای اجاره ویلا و خودروی لوکس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ