بانک آینده با هدف تکمیل سبد محصولات مالی خود و بهره‌مندی مشتریان از مزایای سرمایه‌گذاری کم‌ریسکِ میان‌مدت و بلندمدت در بازار سرمایه، اقدام به عرضه واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان» کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ بادی با صدور ویزایش امشب برای حضور در قهرمانی جهان راهی باکو خواهد شد.
وزیرآموزش و پرورش گفت: نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان‌ها آغاز می‌شود.
اتحادیه طلا و جواهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ملزم به تعطیلی هستند.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام برگزاری دهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور، از رشد ۱۴۱ درصد واحدهای نوسازی شده ۸۰ شهر طی بهار امسال خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محتویات این پرونده، حکایت از آن دارد که متاسفانه دو تن از متهمان، که مسئولیت صدور حواله در شرکت خلیج فارس (به عنوان شرکت توزیع‌کننده‌ی آرد یارانه‌ای نوع یک، در سطح شهرستان) و نیز تحویل آن، به واحد‌های خبازی را بر‌عهده داشتند، با هماهنگی دیگر متهمان، نسبت به صدور حواله‌های صوری و فروش آرد یارانه‌ای نوع یک، در بازار آزاد و با چند برابر قیمت، اقدام می‌کردند.
مدیرکل دفتر تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی الزام نصب تجهیزات آسیاب و میکسر برای صدور پروانه بهره برداری واحدهای مرغ گوشتی را حذف کرد.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شعب تعزیرات حکومتی را مجاز کردند تا در صورت احراز تخلفات در واحدهای صنفی بنگاه‌های مشاورین املاک، نسبت به صدور دستور پلمب اقدام کند.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شعب تعزیرات حکومتی را مجاز کردند تا در صورت احراز تخلفات در واحدهای صنفی بنگاه‌های مشاورین املاک، نسبت به صدور دستور پلمب اقدام کند.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
اصفهان- استانداری اصفهان با صدور بیانیه‌ای درباره موضوع عفاف و حجاب، بر لزوم رعایت پوشش و حجاب اسلامی در تمامی معابر، اماکن عمومی و دولتی و واحدهای صنفی و آموزشی استان تاکید کرد.
شش کشور اروپایی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، از تل آویو خواستند از تضمیم خود برای ساخت واحدهای جدید در کرانه باختری صرف نظر کند.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۳۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است که این تعداد بازرسی منجر به صدور ۱۷ هزار و ۲۴۰ مورد فرم تخلف شده است.
طبق بررسی‌ها و پلکان تعریف‌شده برای مشترکان گاز، ۶۰ درصد واحدهای خانگی با رعایت الگوی مصرف مناسب، در پله‌های یکم تا سوم جای گرفته‌اند افزایشی لحاظ نشده است.
مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ هزار و ۳۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی، گفت: عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان حمایت گفت: در ۸ ماهه امسال بیش از ۴ هزار و ۱۴۴ پرونده قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۵۱۵ هزار ریال برای واحدهای اقتصادی تشکیل شد.
کاهش زمان صدور پروانه ساخت به دو ماه، تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه‌ها و استفاده از وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن در زمان نوسازی از جمله مشوق‌های نوسازی واحدهای مسکونی اعلام شد.
رشت- رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت با اشاره به شناسایی ۱۲ واحد آلاینده در تالاب عینک گفت: اخطاریه های زیست محیطی برای این واحدها صادر شده است.
عدم توجه به طرح توازن فولاد کشور منجر به بر هم خوردن زنجیره تولید این صنعت شده است به طوریکه بر اساس نظر کارشناسان بازگشت به توازن گذشته در این زنجیره کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد.
دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران معتقد است که یک بام و دو هوای صدور مجوز برای واحدهای صنفی فعال در مراکز تفریحی باید رفع شود.
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
در همان روزهايى كه تحويل سند قطعى ساختمان فدراسيون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهايى مى شد واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ويلموتس در برج لاكچرى نياوران به مرحله تكميل رسيد. آیا بازهم غرامت قرارداد مرد بلژیکی را باید مردم بدهند؟
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ