نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شعب تعزیرات حکومتی را مجاز کردند تا در صورت احراز تخلفات در واحدهای صنفی بنگاه‌های مشاورین املاک، نسبت به صدور دستور پلمب اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایتل با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکرد‌های هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ ۲۰۲۳ حضور دارد.
کارشناس فوتبال ایران نسبت به چرخه تکراری مربیان لیگ برتری در باشگاه‌های مختلف اعتراض کرد و گفت: نقش دلالان در نفوذ به مدیران دولتی کاملا آشکار است.
گونه‌های جدید اسفنج در سه نقطه مختلف در امتداد دیواره‌ی بزرگ مرجانی در سواحل شمال شرقی استرالیا کشف شدند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با بیان اینکه بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی همواره جز اولویت‌ها است، آخرین وضعیت بنگاه‌های اقتصادی فعال و راکد در کشور را تشریح کرد.
احداث گذر آقانجفی در شرق میدان نقش جهان اصفهان، ساخت حوزه علمیه در حریم مسجد عتیق اصفهان، خیابان انصاری شرقی در بافت تاریخی بلاغی قزوین، احداث سیتی‌سنتر ساروج در بافت تاریخی کرمان و تخریب بخشی از بافت و کاروانسرا‌های موجود در این محدوده، تخریب و کوچک‌سازی در بافت تاریخی قم، تخریب بافت‌ها و تک بنا‌های تاریخی در شهر‌های کاشان، شوشتر، دزفول، تبریز و... تنها بخشی از تخریب‌هایی هستند که در سال‌های اخیر در بافت تاریخی شهر‌های مختلف اتفاق افتاده است.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شعب تعزیرات حکومتی را مجاز کردند تا در صورت احراز تخلفات در واحدهای صنفی بنگاه‌های مشاورین املاک، نسبت به صدور دستور پلمب اقدام کند.
افزایش فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در اردیبهشت‌
۲۶ سال بعد، روایتی از یک روز خاص در تاریخ سیاسی ایران است؛ روزی که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد؛ روزی که ۲۰ میلیون ایرانی راهی برای تغییر بزرگ را انتخاب کردند و نام گزینه‌ای را روی برگه‌های رای نوشتند که در همان روز‌های تبلیغات با روش‌های مختلف عنوان شده بود گزینه محبوب هسته سخت قدرت برای ریاست‌جمهوری نیست، اما در نهایت ایرانیان «برای فردای بهتر»، سیدمحمد خاتمی را به پاستور فرستادند.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف اعلام کرد.
شامخ یا همان شاخص مدیران خرید PMI شاخصی شناخته‌شده در سطح بین‌المللی است که در بیش از ۴۰ کشور دنیا محاسبه و انتشار می‌یابد. هرچه عدد از ۵۰ بالاتر باشد نشانه رونق و هرچه رقم پائین‌تر از ۵۰ باشد نشانه رکود و انقباض در آن بخش تلقی می‌شود.
معاونت علمی اعلام کرد بر اساس تفاهم نامه با وزارت صمت، مشوق ۲هزارمیلیارد تومانی برای بنگاه‌های متوسط و بزرگ عضو کنسرسیوم‌های صنعتی دانش‌بنیان ارائه می شود.
معاونت علمی اعلام کردد بر اساس تفاهم نامه با وزارت صمت، مشوق ۲هزارمیلیارد تومانی برای بنگاه‌های متوسط و بزرگ عضو کنسرسیوم‌های صنعتی دانش‌بنیان ارائه می شود.
در هفته‌های اخیر روزانه چندین دبیرستان دخترانه در مناطق مختلف شهر درگیر این قضیه می‌شوند، به‌طوری که آموزش و پرورش قم روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، تمام مدارس را تعطیل کرد؛ اما روز یکشنبه بعد از پنج روز تعطیلی دوباره مسمومیت دانش‌آموزان خبرساز شد.
باشگاه‌های استقلال و تراکتور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات مختلف به پرداخت جریمه مالی و محرومیت محکوم شدند.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
معاونت علمی اعلام کرد در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، ۲۵ درصد از کل شرکت‌های فعال در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی را به خود اختصاص داده‌اند.
برنامه‌یِ تلویزیونی «شیوه» که بیشتر به بررسی موضوعات سیاسی و اجتماعی اختصاص داشت، در این مدت توانسته بود نگاه‌های مختلف را چه روی آنتن و چه از طریق تماشای ویدئو‌های انتخابی منتشرشده در فضای مجازی، به سمت خود جلب کند.
بانک‌ها به دلایل مختلف از جمله بخشنامه‌های بانکی، از پرداخت تسهیلات به مردم و بخش‌های تولیدی خودداری می‌کنند. اما این موضوع تنها یک روی سکه است؛ زیرا در روی دیگر سکه تحرکات بسیاری از بانک‌ها در فضای بنگاه داری و ملک داری است. موضوعی که در این سال ها مورد انتقاد رهبر انقلاب نیز بوده و تاکید داشته اند بانک برای بنگاه‌داری نیست.
به گفته رسانه های مختلف اسپانیایی از جمله استادیو دپورتیوو، یوسیپ یورانوویچ، مدافع راست تیم سلتیک و کرواسی مورد توجه باشگاه‌های لالیگا قرار گرفته است.
شش تیم از قاره های مختلف در رقابت های والیبال جام باشگاه‌های جهان حاضر خواهند بود.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تدوین استاندارد و ترجمه آن به زبان کشورهای مختلف می تواند بازاری برای شرکت های دانش بنیان ایرانی باشد.
مدیران فرهنگی باشگاه‌های مختلف ساعاتی پیش در کمیته ملی المپیک دور هم جمع شدند و دغدغه‌های خودشان را در حوزه هواداری و بهبود فرهنگ آن مطرح کردند.
یک دوقلوی برزیلی که از سر به یکدیگر متصل بودند با کمک جراحان مستقر در انگلیس به طور موفقیت آمیز از یکدیگر جدا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ