مشهد ـ رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هم اینک دولت حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به طور مستقیم به صندوقهای بازنشستگی کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داوران بازی پرسپولیس در هفته اول در حساس‌ترین مسابقه فصل قضاوت می‌کنند.
روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.
برای نخستین بار در ایران مسابقات فوتبال جام تلاش 2023 که در آن تیم‌های شهرستان‌های فارس و هرمزگان حضور دارند، از کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهد شد.
یکی از معضلات کشور در حوزه محصولات راهبردی این بود که اطلاعات دقیقی نسبت به سطح زیرکشت محصولاتی مثل گندم، جو، برنج و… وجود نداشت که قراراست ماهواره خیام در این باره یاری گر بخش کشاورزی باشد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور یک نظر کارشناسی داوری از بازی با سپاهان عنوان کرد.
بسته جدید۲۰۰ میلیون دلاری کمک نظامی آمریکا به‌اوکراین شامل مهمات دفاع هوایی، توپخانه، سلاح‌های ضدتانک و تجهیزات مین‌زدایی است.
بررسی فسیل یک مدفوع ماقبل تاریخی توانسته به دانشمندان کمک کند تا رابطۀ بین انگل‌ها و ارگانیسم‌های میزبان را در دوران تریاسه، یعنی حدود ۲۰۰ میلیون سال قبل، بهتر درک کنند.
آمریکا از اعطای کمک‌های نظامی جدید به اوکراین برای ادامه ضدحملات علیه روسیه خبر داد.
اخیرا نحوه استفاده ما از داده‌ها برای مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از پهپاد‌ها در درگیری‌های نظامی و برای غلبه بر شانس‌های شرط بندی تقریبا غیرقابل حل در رویداد‌های ورزشی آغاز شده است.
یزد- خواننده کشوری با اهدای ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی محکومان مالی غیرعمد استان یزد، هدف از این کار را خشنودی امام حسین(ع) عنوان کرد.
آمریکا ۳۴۵ میلیون دلار کمک نظامی از ذخایر نظامی خود به تایوان کمک خواهد کرد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گفت: تعهدات خیرین مدرسه ساز در دوسال فعالیت دولت سیزدهم رشد۲۰۰ درصدی داشته است.
رییس حوزه قضایی سیمینه در یک پرونده کیفری متهم را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جهت کمک هزینه خرید داروهای کودکان بی سرپرست دارای بیماری‌های خاص و سرطانی حوزه قضایی سیمینه محکوم کرد.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در قهوه به بدن کمک می‌کنند تا با رادیکال‌های آزاد، که عامل استرس اکسیداتیو هستند، مبارزه کند. هر فنجان قهوه حاوی ۲۰۰ تا ۵۵۰ میلی‌گرم آنتی‌اکسیدان است. دریافت این میزان آنتی‌اکسیدان در مبارزه با سرطان کبد، بیماری کبد چرب الکلی و غیر الکلی و هپاتیت C نقش بسزایی دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از شکل‌گیری حداقل ۲۰۰ شرکت جدید فناور در حوزه سلامت به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحب نام این حوزه خبر داد.
فناوری نوینی ابداع شده که با کمک سیستم لیزرنوری، داده را از فاصله ۴۸۰ کیلومتری در فضا با سرعت ۲۰۰ گیگابیت برثانیه به ایستگاهی در زمین منتقل کرده است.
وزارت دفاع روسیه از کمک‌رسانی این کشور در خصوص تخلیه بیش از ۲۰۰ نفر از سودان خبر داد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان که با حکم کمیته اخلاق محکوم به کمک مالی ۲۰۰ میلیون تومانی به خوی شده بود، آن را انجام داد.
سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد که تاکنون موفق به جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کمک برای میلیون‌ها نفر از ساکنان کشور جنگزده یمن شده است.
محققان می‌گویند این ماده الاستیکی کاملاً به‌تن‌هایی و بدون هیچ‌گونه تحریک یا دخالت بیرونی، می‌تواند ۲۰۰ برابر ضخامتی که دارد، بپرد. محققان یافته‌های خود را نشریه Science Advances منتشر کرده‌اند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
نماینده اقلیم کردستان عراق در بغداد اعلام کرد که طی 10 روز آینده دولت مرکزی عراق 200 میلیون دلار به کردستان پول خواهد داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پژوهشکده شورای نگهبان و مجمع مشورتی فقهی به عنوان بازوان پژوهشی شورا در یک سال گذشته با ارائه بیش از ۲۰۰ گزارش کارشناسی کمک شایانی به نهاد شورای نگهبان کردند.
رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی زائران در آن سوی مرز مسئله حمل و نقل است، گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را به شهر کوت در عراق اعزام کردیم تا برای حمل و نقل زائران کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ