سرمربی تیم ملی این روزها در تمرینات به دنبال شناخت عمیق‌تر از توانایی بازیکنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی ایران در اردوی تیم کایسری اسپور ترکیه حضور یافت.
در آستانه فیفادی و دیدار تدارکاتی ایران برابر بلغارستان از دو بازیکن گل‌گهر برای حضور در سفارت و دریافت ویزا دعوت شده است.
حسین پورحمیدی امروز برای تحویل پاسپورت خود به سفارت بلغارستان راهی تهران شد.
سرمربی تیم ملی از دعوت بازیکن دورگه به تیم ملی اعلام بی‌خبری کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای بازی گل‌گهر و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین حضور یافت.
امیر قلعه‌نویی و دستیارانش برای تماشای دیدار پیکان و گل‌گهر به ورزشگاه رفتند.
قلعه‌نویی کنار پیوس و همبازیان قدیمی‌اش
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
امیر قلعه‌نویی بازی دوستانه تراکتور مقابل مس رفسنجان را تماشا می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت ‌کرد.
قلعه‌نویی برای امضای قراردادش با فدراسیون شرط گذاشت
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
فهرست تیم ملی، تغییرات کمی نسبت به سال‌های قبل دارد. الان نمی‌شود عملکرد او را بررسی کرد اما برای این که بهانه دست او ندهند، فدراسیون باید همه امکانات را برای او و تیم ملی فراهم کنند و آن وقت او نشان دهد که چند مرده حلاج است.
کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی کدورت‌های قبل را کنار گذاشته‌اند؛ آنها حالا رابطه‌ای صمیمانه‌ دارند و حتی ممکن است از یکدیگر مشورت هم بگیرند.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
این در حالی است که اساسا برخی از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی احتمال تغییر باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی را دارند و دیدن آنها در وضعیت فعلی کمکی به شناخت سرمربی تیم ملی نمی کند.
بازیکن سابق تیم ملی و مربی فعلی ذوب آهن می گوید سبک امیر قلعه نویی با کی روش متفاوت است و برای دیدن شرایط ایده آل ملی پوشان باید زمان بگذرد.
آندرانیک تیموریان و سعید الهویی از هر فرصتی برای رساندن نکات فنی به امیر قلعه نویی بهره بردند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال در ارزیابی فنی دو سرمربی فعلی و سابق تیم ملی ایران گفت: تفاوت کی روش و قلعه نویی در سبک و نحوه بازی تیم است که شرایطی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند.
رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را در شرای فعلی بهترین تصمیم ممکن دانست و گفت که قرار است قرارداد این مربی تا جام جهانی تنظیم شود.
در دومین روز از اردوی تیم ملی موسی سلامت جانباز طرفدار پرسپولیس که معمولا در دیدارهای این تیم حضوری فعال دارد، در کنار بازیکنان و اعضای تیم عکس یادگاری گرفت.
ستاره سابق فوتبال ایران با تمجید از همکاران قدیم و فعلی خود به حمایت از مربیان داخلی پرداخت.
مربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که تیم آن‌ها با بی دقتی و بدشانسی موقعیت از دست می‌دهند.
محمد نوری و قاسم حدادی‌فر دو دستیار مهدی تارتار در ذوب‌آهن رویاهای بزرگی را در امر مربیگری فوتبال در سر می‌پرورانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ