اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه ادعاهای مبنی بر اینکه حمله به خطوط لوله نورد استریم احتمالا با دخالت فعالان «حامی اوکراین» صورت گرفته را رد کرد.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته‌ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
محمد مومنی، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به انتقاد از تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با آمریکا پرداخت.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخت‌ترین تورنمنت ملی علیرضا بیرانوند بود.
پخش بازی ایران و آمریکا در سینما‌های کشور، ۶۱۰ میلیون تومان عایدی داشت.
برخلاف انتظار با توجه به بازی تماشایی ایران مقابل ولز این آمریکا بود که بعد از میدان‌داری در نیمه اول، گل برتری را به ثمر رساند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
کارلوس کی روش تصمیم گرفت در بازی با آمریکا درون چارچوب دروازه تیمش تغییر ایجاد کند.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
دروازه بان شماره یک تیم ملی که بار دیگر مجوز بازی دریافت کرده، در آخرین تمرین پیش از جدال با آمریکا با گارد محافظ کار را دنبال کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فردا روز خیلی خاصی است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل آمریکا انجام بدهیم.
داور اسپانیایی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی را قضاوت می‌کند.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.
کی‌روش: بیرانوند در بازی با آمریکا بازی خواهد کرد
کادر پزشکی تیم ملی به دنبال این است با ساخت گارد مخصوص، بیرانوند را به بازی ولز و آمریکا برساند.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه بیینی دیدار برابر ولز را از دست داد و حضورش در بازی با آمریکا هم مشخص نیست.
روزانه حدود ​​پنج کشتی نظامی آمریکا در نزدیکی سواحل چین حرکت می کنند به طوری که در سال ۲۰۲۲، کشتی‌های نظامی آمریکایی دستکم ماهی یک‌بار از تنگه تایوان عبور کرده‌اند.
در پی انفجار یک واحد مسکونی ۴ طبقه در بخش نوسود از توابع استان کرمانشاه، تیم‌های اورژانسی و امدادی عازم محل حادثه شدند و همچنین اعزام سگ‌های زنده‌یاب و دو فروند بالگرد در دستور کار قرار گرفت. رویدادی که ابعاد آن رو به گسترش است و متاسفانه جان برخی از مصدومان را ربوده و آن گونه که خبر می‌رسد، حال برخی مصدومان هم وخیم است.
بازی تدارکاتی آمریکا با عربستان برای شبیه‌سازی ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ