برادر حسین رونقی فعال سیاسی در توییتر نوشت: «حسین امشب با قرار وثیقه آزاد شد تا تحت درمان قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طائب با اشاره به افزایش واگرایی درغرب گفت: در حالیکه شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. همچنین با خارج شدن خاورمیانه از اولویت اول آمریکا و تضعیف لابی صهیونیست در آمریکا، واگرایی اسرائیل و آمریکا افزایشی است.
حسین پورامینی به طور رسمی قرارداد خود را با پارس جنوبی امضا کرد و به عضویت این تیم در آمد.
ملی پوش تکواندو گفت: شناخت خوبی از حریف خود در دیدار فینال داشتم و خدا را شکر که صاحب مدال طلا شدم.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
شیخ ​حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!
شیخ ​حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!
استاد حسین انصاریان گفت: راه دین را باید برای همه مردم باز گذاشت و نباید در این مسیر مانعی ایجاد کرد، مردم را نباید عصبانی کرد و به آن‌ها فشار آورد چرا که با فشار، کسی دین‌دار نمی‌شود. در دهه عاشورا به خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب فشار نیاورید تا آن‌ها بتوانند در این مجالس شرکت کنند؛ در این جلسات کلماتی از خدا به گوش آن‌ها می‌خورد و برمی‌گردند. این افراد خوب هستند و خوب‌تر هم می‌شوند.
تنها ایرانی حاضر در انجمن اسنوکربازان حرفه ای جهان گفت: حضور من در مجمع انتخابات بیشتر برای رشد بیلیارد است و اگر از اسکندری حمایت نکنم از چه کسی حمایت کنم.
اتفاقات رخ داده بین حسین وفایی و رونی سالیوان همچنان در راس اخبار قرار دارد.
حسین وفایی با شکست در مقابل رونی ا سالیوان از دور رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان کنار رفت.
حسین وفایی به درگیری لفظی خود با رونی اُ سالیوان در آستانه مسابقه قهرمانی جهان در روز جمعه ادامه داد.
حسین وفایی به درگیری لفظی خود با رونی اُ سالیوان در آستانه مسابقه قهرمانی جهان در روز جمعه ادامه داد.
حسین وفایی نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر ایران در سالن کروسیبیل را رقم زد و در جمع ۱۶ نفر برتر با رونی ا سالیوان روبه رو می‌شود.
برخورد‌های قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد. او هفدهم آذر ماه به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به دار آویخته شد.
وقتی براندازان از دروغ کشته شدن به شکستن دوپا و اعتصاب غذای دروغین حسین رونقی رسیدند!
احمد رونقی، پدر حسین رونقی درباره ابهامات سلامتی پسرش توضیحاتی ارائه داده است.
فرهیختگان: رونقی سال ۱۴۰۰ نیز برای مدت ۸ روز در بازداشت به سر برده و با قید وثیقه آزاد شد.
حسین رونقی دقایقی پیش در شامگاه ۲۳ آبان ماه از بیمارستان ترخیص شد.
قوه قضاییه تصویری از دیدار حسین رونقی با مادرش منتشر کرد. قوه قضاییه عکس زیر را با توضیح «دیدار حسین رونقی با مادر ۲۳ آبان ۱۴۰۱» منتشر کرده است.
مادر حسین رونقی از فرزند خود در بیمارستان عیادت کرد و در جریان وضعیت او قرار گرفت.
خبرگزاری میزان نوشت: وی با شرایط حاد جسمانی به بیمارستان منتقل نشده بوده و تصمیم اعزام به بیمارستان برای جلوگیری از وقوع هرگونه شرایط بالینی نامناسب صورت پذیرفته است؛ بنابراین گزارش حال عمومی رونقی خوب و کاملا پایدار است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.
براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است و به زودی این متهم از بیمارستان مرخص خواهد شد.
حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است وی به زودی مرخص خواهد شد.
در نشست امروز کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ