اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم 3-1 شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.
رومئو لاویا به لیورپول اطلاع داد که ترجیح می‌دهد به چلسی ملحق شود. بعد از انتقال مویزس کایسدو به چلسی این دومین ضربه‌ای است که آبی‌های لندن به لیورپول وارد می‌کنند.
بازیکنان چلسی پیراهن این تیم با نام و شماره کوین دورانت، ستاره NBA، را به او هدیه دادند.
ستاره تیم المپیک مصر مدنظر آبی‌های لندن قرار گرفته است.
روند پرسرعت جدا شدن بازیکنان چلسی و شایعاتی که درباره چندین ستاره دیگر این تیم مطرح است برای آبی‌های لندن شرایطی عجیب و باورنکردنی بوجود آورده است.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، تایید کرد که در پایان فصل از این تیم جدا شده و آبی‌های لندن با سرمربی جدیدی ادامه خواهند داد.
در صورت تدوین جدول رده‌بندی لیگ انگلیس بعد از اخراج توماس توخل، آبی های لندن فاصله ای تا سقوط نداشتند.
چلسی در یک دیدار پرانتقاد دیگر، در استادیوم خانگی خود با 2 گل برابر برنتفورد تن به شکست داد تا روزهای بحرانی آبی های لندن ادامه داشته باشد.
ستاره آمریکایی ممکن است به دلیل نیمکت نشینی های مداوم از جمع آبی پوشان لندنی جدا شود.
گلر سابق آبی های لندن با بوسه بر لوگو رئال مادرید روی پیراهن خود خبرساز شد.
خبر‌ها حاکی از احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد است، حتی اگر آبی‌های لندن تمایلی به پرداخت 89 میلیون پوند برای خرید او نداشته باشند.
چلسی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لستر رفت و موفق شد حریفش را ۳-۱ شکست دهد.
چلسی امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لستر رفت و موفق شد حریفش را 3-1 شکست دهد.
مارک کوکوریا، مدافع چلسی، می‌گوید آبی‌های لندن با توجه به هزینه‌های نجومی و خریدهای بزرگی که داشته‌اند باید موفق شوند و در صورت ناکامی هیچ بهانه‌ای از آنها پذیرفته نمی‌شود.
باشگاه فولام که دیشب در مقابل چلسی به تساوی بدون گل رسید با یک توییت آبی‌های لندن که درباره ریس جیمز منتشر شده بود شوخی کرد و خبرساز شد.
چلسی قصد دارد یک بار دیگر برای جذب انزو فرناندز از باشگاه بنفیکا تلاش کند ولی در صورت ناکام ماندن این تلاش، آبی‌های لندن یک ستاره دیگر آرژانتینی را هدف خواهند گرفت.
در دیدار بی‌روح دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید خرید جدید آبی‌های لندن، مودریک، در اولین بازی‌اش برای این تیم عملکردی امیدوارکننده داشت.
با مصدوم شدن دو ستاره چلسی در دیدار دیشب مقابل منچسترسیتی، آبی‌های لندن حالا به فهرستی 10نفره از بازیکنان مصدوم روبرو هستند.
منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر برابر چلسی در جام اتحادیه به برتری ۰-۲ دست یافت.
تصاویری که از موزه شخصی برانیسلاو ایوانوویچ، ستاره سابق چلسی، منتشر شده هواداران آبی‌های لندن را شگفت‌زده کرده است.
از همان ابتدا از ۳ گزینه احتمالی در خصوص جانشین توخل نام بردند که به نظر می‌رسد مربی انگلیسی برایتون بسیار به نیمکت آبی‌های لندن نزدیک است.
اوبامیانگ، خرید چلسی، در اولین مصاحبه خود با پیراهن این تیم از آبی‌های لندن به عنوان تیمی بزرگ یاد کرد و گفت پوشیدن پیراهن چلسی برایش افتخار است.
یک فوتبالیست باشگاه چلسی در هفت سال گذشته برای آبی‌های لندن تنها 23 بازی انجام داده است. او امسال برای هفتمین بار به تیمی دیگر قرض داده شد.
وبسایت گل اعلام کرد بارسلونا از تلاش برای جذب سزار آسپیلیکوئتا از چلسی منصرف شده و کاپیتان آبی‌های لندن به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ