کلیپی از درگیری بازیکنان دو تیم النصر و الیمامه در لیگ فوتبال زنان عربستان منتشر شده است. در این دیدار تیم زنان النصر ۳ بر ۲ الیمامه را شکست داد. نیمه اول با برتری الیمامه با ۲ گل به پایان رسید و در نیمه دوم النصر با ۳ گل به برتری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان سطح دو کشور که در بجنورد در حال برگزاری است بین دو تیم این مسابقات درگیری شدیدی رخ داد
در لیگ استانی اردبیل، پس از اعتراض مربی، داور اقدام به اخراج او می‌کند که در نتیجه تیم داوری با کادرفنی تیم وارد درگیری فیزیکی می‌شود.
بی‌نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی و اندیشده نشدن تدابیر لازم کار را به جایی رسانده که شاهد درگیری با قمه، چماق و زنجیر در سالن رقابت‌های کشتی آموزشگاهی بودیم.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود گیلان به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت.
گرفتن یک مار پیتون 5.79 متری در فلوریدا آمریکا رکورد زد.
کمیته مرکزی گروهک «کومله زحمتکشان کردستان» نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله عناصر گروهک «کومله زحمتکشان انقلابی کردستان» به مراکز آموزش و اردوگاه‌های خود خبر داد. در این بیانیه آمده است که آن‌ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام‌های «سامان ابراهیمی» و «هیوا صادقی» کشته شده‌اند.
اختلاف بر سر شمارش آرا در حدی است که حتی منجر به درگیری بین مرتضی محمود وند نماینده خرم آباد و مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب شد.
در شرایطی که هنوز چند ساعت تا آغاز بازی نساجی و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر باقی مانده، سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر پر شده است. این موضوع باعث شده درگیری‌هایی هم بین هواداران دو تیم به وجو بیاید.
صحنه عجیب و هولناک از درگیری گرگ با جن یا حتی یک نیروی ماورایی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
دو ستاره سابق پرسپولیس در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با یگدیگر درگیر شدند.
درگیری شدیدی در زمین فوتبال در یکی از مسابقات لیگ امارات رخ داد.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
بازی دو تیم گواناکاستکا و لیبریا در لیگ فوتبال کاستاریکا پس از درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم به طور موقت متوقف شد.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
بین بازیکنان و کادرفنی در لیگ دسته اول کشور درگیری به وجود آمد.
ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به زندان اوین است. اما تاکنون هیچ مقام رسمی توضیحی در این رابطه نداده است.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان در لیگ دسته یک کشتی، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با تبر در سالن قدم می‌زند و اوضاع سالن هم متشنج است.
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان، درگیری بالا گرفت و اوضاع سالن متشنج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ