بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید که آنها باید تا پیش از نیم فصل، حداکثر امتیازات را کسب کنند، چرا که در ادامه لیگ، کار سخت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال خواهان خروج جعفر سلمانی از جمع نفرات هجومی این تیم خواهیم بود.
نکته قابل توجه پرسپولیس در دو پیروزی اقتصادی اخیر، توانایی سرخ‌ها در حفظ نتیجه بوده است.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
رئیس جمهور اوکراین مجددا خواستار تسریع روند الحاق این کشور به اتحادیه اروپا شد.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی گفت: خیلی‌ها می‌گویند قرقیزستان ضعیف است، اما اینطور نیست چرا که حدود ۶ ماه پیش با روسیه بازی کردند و تا دقایق آخر بازی یک، یک بود و در نهایت ۲ بر یک شکست خوردند.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
باشگاه استقلال با طراحی پوستری زیبا برای رقبای خود کری خواند و هجومی بودن خود را به رخ کشید.
در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، 16 بازیکن استقلال موفق به گلزنی شدند که آمار جالب توجهی محسوب می‌شود.
اعضای تیم بارسلونا امروز قهرمانی در لالیگا را همراه با هواداران خود در خیابان های شهر بارسلون جشن گرفتند.
بازی تیم‌های خرونینخن و آژاکس در لیگ هلند در دقایق ابتدایی به‌خاطر هجوم هواداران خرونینخن و پرتاب بمب‌های دودزا متوقف شد و نیمه‌کاره ماند.این تیم به دستۀ پایین‌تر سقوط کرده و هوادارانش هم به‌ همین دلیل عصبانی بودند.
حاج‌صفی که در دیدار هفته گذشته برابر پاناتینایکوس هم در ترکیب تیمش عملکرد موفقی به ثبت رسانده بود و از نظر شرایط دفاعی آمار قابل توجهی داشت، این هفته در فاز هجومی عالی ظاهر شد و با رفت‌و‌برگشت‌های دائمی در این پست، سمت راست دفاع المپیاکوس را به محل جولان و موقعیت‌سازی‌های خود تبدیل کرده بود.
در غیاب گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی کار دشواری در مقابل ستاره های هجومی گل گهر داشت.
سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ با نام بردن از ایران، به بحث انتقال فوتبال روسیه به قاره آسیا واکنش نشان داد.
مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
پرسپولیس در شرایطی نتوانست به سپاهان گلی بزند که در مجموع سه بازی قبلی خود ده گل به قمر رسانده بود.
میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: مصاحبه آقای تاج تاسف برانگیز بود. هر چقدر تیم ملی دفاعی است، مصاحبه مسئولان فوتبال هجومی است.
کمان ۲۲ از قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بیش از ۲۴ ساعت برخوردار بوده و به لحاظ مداومت پروازی، حمل تسلیحات و برخورداری از سامانه جنگال (جنگ الکترونیک) از مدل قبلی خود یعنی کمان ۱۲ به‌روزتر و کاربری فزاینده‌تری دارد.
زوج خط حمله ایران در حالی روی هم ۶۹ گل برای ایران به ثمر رسانده‌اند که تنها یک پنالتی در بین این گل‌ها بوده که آن را مهدی طارمی تبدیل به گل کرده است.
این بازیکن در روز‌ها و هفته‌های گذشته جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال در تمرینات بود، اما ظاهراً سرمربی پرتغالی تیم اعتقادی به این هافبک هجومی ۲۴ ساله ندارد.
نام دو تیم از همگروهی های ایران در میان ده کشوری که بیشترین درخواست برای بلیت جام جهانی داشته‌اند، دیده می‌شود. هجوم هواداران انگلیس و آمریکا برای دیدار با ایران در جام جهانی شگفت انگیز بوده است.
نماد بانکی در بازار پایه فرابورس طبق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال به دلیل مشکوک بودن معاملات تعلیق شد. تعلیق این نماد تا چه زمانی ادامه دارد؟
روز گذشته ۲ خردادماه ۱۴۰۱ «محمود گودرزی» با اشاره به شرایط کنونی بازار سرمایه اظهار کرد در حال حاضر شرکت بورس تهران به‌صورت متناوب و با توجه به شرایط بازار، عرضه‌های اولیه را در دستور کار خود قرار داده است. عرضه اولیه بعدی بازارسرمایه کدام نماد خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ