قرار است خانواده بازیکنان تیم ملی برای بازی با آمریکا به دوحه سفر کرده و کنار آن‌ها قرار گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با خانواده مرحوم محمدرضا عجمی‌پور، بازیکن تازه درگذشته صنعت نفت آبادان دیدار کرد.
محمد صادق بارانی یک تقاضا از قانون گذاران قوانین جدید فوتبالی دارد که آن را به عنوان درد دل مطرح می کند.
درست است که این روز‌ها سیداحمد، به‌عنوان نتیجه امام، جایی در بین خبر‌های ورزشی و فوتبالی دارد؛ ولی این رشته ورزشی در خانواده امام از دیرباز مورد توجه بوده و حتی یکی از فرزندان امام به‌صورت حرفه‌ای تا پای رسیدن به تیم ملی هم پیش رفته است.
یکی از بازیکنان خوب فوتبال تهران در رده پایه از خانواده عالیشاه می آید اما...
بازیکنان الهلال پیروزی خود برابر الاتفاق را به خانواده عزادار سرمربی تیمشان تقدیم کردند.
بعد از اینکه سریک قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان را از دست داد، گفته شد این تیم از لیگ کناره‌گیری می‌کند اما سولماز آزمون می‌گوید: برادرم سردار به بازیکنان قول داد تیم را حفظ می‌کند.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
اخراج برای بازیکنان عادی شده بود و هر کسی کنار گذاشته می‌شد می‌گفت اشکالی ندارد، چند روز پیش خانواده استراحت می‌کنم و برمی‌گردم و عزیزتر می‌شوم.
لیست بازیکنانی که پایین تر از پله، دو بار فاتح جام جهانی شده اند، به شرح زیر است:
با نزدیک‌شدن به فینال جام جهانی ۲۰۲۲، زنگ خطر تهدید علیه بازیکنان و خانواده‌های آنان در قطر به صدا درآمده تا آنجا که خانواده بازیکنان آرژانتین مجبور به ترک و تعویض هتل شدند.
یک روزنامه آرژانتینی فاش کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور چند ساعت پیش از شروع دیدار امشب مقابل کرواسی ویدیوی احساسی‌ای از خانواده بازیکنان آلبی‌سلسته برای آنها پخش کرده است.
با تصمیم سرمربی تیم ملی مراکش، بازیکنان این تیم روز گذشته را با اعضای خانواده خود سپری کردند.
حضور خانواده بازیکنان مراکش در قطر به سوژه جالبی برای رسانه‎‌ها تبدیل شده است.
در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند احتمال دارد اعضای خانواده تعدادی از بازیکنان راهی قطر شوند.
آرژانتینی‌ها یکی از طولانی‌ترین شب‌های خود را پشت سر گذاشتند. روحیه بازیکنان آلبی‌سلسته به شدت پایین است و کادر فنی به عنوان تراپی، ملاقات با خانواده‌ها را در نظر گرفته است.
بازیکنان تیم ملی انگلیس پس از دیدار برابر ایران، در کنار اعضای خانواده خود این پیروزی را جشن گرفتند.
تعدادی از خانواده های بازیکنان تیم ملی ایران در محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شدند.
سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که تمرینات این تیم از فردا شروع خواهد شد.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران در کنار هم مانند یک خانواده هستند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم. وقتی وارد آنها می‌شوید همدلی را می‌بینید. احساس می‌کنید یک خانواده هستند و مجزا نیستند که این موضوع جای تجلیل دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به بازیکنان توصیه کرد با تعهد به کار پاسخ فداکاری خانواده فوتبال ایران را بدهند.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اینکه امروز به بازیکنان و مربیان ما بی‌احترامی شد، ولی باز هم از حضور هواداران خوشحال هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ