با تداوم گرمای هوا و رکورد شکنی های پی‌در پی مصرف برق کشور، روز شنبه چهاردهم مردادماه، برق ۵۰ سازمان ملی و استانی پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنانی‌ها از شب گذشته با تعطیلی دو نیروگاه برق حرارتی به دلیل انباشت بدهی‌های شرکت برق لبنان در بی برقی به سر می‌برند.
رئیس خانه صمت ایران با بیان اینکه واحدهای تولیدی از قطعی برق خسارات زیادی دیده اند گفت: وقتی محدودیت برق فقط مختص صنایع می‌شود در واقع با این کار در حال از بین بردن ارزش افزوده صنعت هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با تداوم گرمای هوا و رکورد شکنی های پی در پی مصرف برق کشور، شنبه هفتم مردادماه، برق ۳۰ سازمان ملی و استانی پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
در نخستین روز از هفته، ۴۵ دستگاه اداری پرمصرف شهر تهران، مشمول قطع انشعاب برق شدند.
سخنگوی صنعت برق گفت: خوشبختانه تا کنون خاموشی ای ناشی از کمبود برق وجود نداشته حتی مصرف برق دیروز نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: امروز برق ۳۸ مشترک اداری پرمصرف شهر تهران به دلیل خودداری از کاهش مصرف برق، قطع شد.
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای برای انتشار جداول خاموشی وجود ندارد و با همکاری مردم می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم، گفت: مشترکان با رعایت بیشتر نه تنها می‌توانند پاداش صرفه جویی بگیرند بلکه پایداری شبکه برق را هم تضمین خواهند کرد.
پول ایران در بانک‌های عراقی، سنگین‌ترین سکوی پارس جنوبی نصب شدو تأمین حق‌آبه هیرمند دغدغه جدی دولت است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
معاون وزیر صمت گفت: قطع برق صنایع یک روز در هفته با اطلاع قبلی و به صورت سهمیه بندی است.
قطعی برق چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد و سبب بروز نارضایتی‌های در بین این قشر در استان سمنان شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق ۵۲ اداره و دستگاه اجرایی پرمصرف در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به دلیل عدم رعایت مصوبه هیئت وزیران قطع شد.
تبریز- تحقق رشد تولید به مؤلفه‌های بسیاری نیاز دارد که یکی از این مؤلفه ها تأمین زیرساخت‌های مناسب از جمله برق بوده و قطعی آن مانعی برای تحقق رشد تولید است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: اولویت ما ارائه سرویس پایدار است و پس از آن گزارش‌های تکمیلی در خصوص مدیریت این اختلال بررسی خواهد شد.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان ویرانگر در ایالت آرکانزاس به ۵ کشته و ۵۰ مصدوم خبر می دهند.
آخوندی در زمینه گلایه برخی از شهروندان در زمینه قطعی برق و آب بعد از بارش برف، گفت: برف به روی شاخه‌های درخت‌های کاج انباشته شده و شاخه درختان هم بر روی سیم و کابل‌های برق افتاده و اختلالاتی را به وجود آورده است.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند: درحالیکه تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا به ۵۰ نفر افزایش یافته است؛ برق ۱۵ هزار نفر از ساکنان نیویورک نیز قطع شده است.
رئیس انجمن سیمان ضمن اشاره به قطعی ۱۰۰ درصدی و ۵۰ درصدی گاز در صنایع سیمانی، از احتمال قطعی برق این صنایع از هفته آینده خبر داد و گفت: مازوت به تنهایی نمی تواند هوا تهران را آلوده کند.
در پی ادامه حملات گسترده موشکی و پهپادی روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین، وزیر خارجه اوکراین می‌گوید احتمال قطعی برق در سرتاسر این کشور، یک احتمال واقعی و نزدیک است.
شهردار کی یف از احتمال بهبود نسبی وضعیت تامین برق در این شهر خبر داد.
برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های تصاویری از قطعی برق گسترده در پایتخت اوکراین منتشر کردند.
از ساعت ۵ بامداد امروز(دوشنبه) تاکنون، برق تمامی مناطق و شهرهای استان بصره قطع شده است.
شاخص تولید،‌ فروش و قیمت صنایع بورسی با استفاده از داده‌های ماهیانه ۳۰۲ شرکت صنعتی بورسی محاسبه می‌شود. بر اساس گزارش پایش بخش حقیقی اقتصاد ایران در مرداد که مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر کرده، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی در مرداد ماه نسبت به تیر کاهش ۱۱.۵ درصدی همراه بوده است.
قطعی برق ورزشگاه خرم آباد در دیدار دوستانه با شمس آذر صدای اعتراض تند فراز کمالوند را بلند کرد.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ