کریستیانو رونالدو تنها چند روز مانده به شروع جام جهانی قططر به دلیل ناراحتی معده تمرین امروز تیم ملی پرتغال را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در تلاش برای جذب ژوآئو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی است اما آرسنال نیز برای خرید این بازیکن وارد رقابت شده است.
حکیم زیاش، هافبک چلسی، در تست‌های پزشکی باشگاه گالاتاسرای ترکیه هم ناموفق بوده و نتوانست مجوز نهایی این انتقال را به دست بیاورد.
منچسترسیتی با خبری نگران‌کننده مواجه شده و ممکن است کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی‌اش را تا تا پایان سال جاری میلادی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در نیمه دوم دیدار برابر اتلتیک بیلبائو با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
گابریل ژسوس، ستاره آرسنال، در دیدار مقابل موناکو در امیریتس کاپ حضور نخواهد داشت.
طبق گزارش‌ها، گریگور کوبل دروازه‌بان تیم دورتموند نیز به لیست مصدومان این تیم اضافه شده است.
رئال مادرید ملزم به پرداخت مبلغی حدود 34 میلیون یورو تا پیش از تاریخ 30 جولای شده است.
پلیس کاتالونیا جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، را به انتقال منابع باشگاه به حساب‌های شخصی، متهم کرد.
اگر رژیم صهیونیستی قصد تجاوز زمینی و طولانی به جنوب لبنان را داشته باشد، آنگاه احتمال فعال شدن هسته‌های مقاومت در داخل سرزمین‌های تاریخی فلسطین بسیار بالا است.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، چاره‌ای جز بازگشت به تمرینات پیش فصل چلسی ندارد.
به نظر می‌رسد کابوس عملیات قهرمانانه سرباز مصری علیه نظامیان صهیونیست هنوز ادامه دارد و صهیونیست‌های ساکن مناطق مرزی با اردن، نسبت به تکرار چنین عملیاتی نگران هستند.
اصفهان- فشارها برای گرفتن مجوز اکتشاف و بهره برداری معدن نقره در نقطه بسیار حساس و امن پناهگاه حیات وحش عباس آباد، کابوسی برای محیط‌زیست اصفهان شده که برغم مخالفت‌های این سازمان ادامه دارد.
کابوس زنان و مردان شرق تهران
منچستریونایتد به دلیل شرایط مالی و قوانین خاص در نظر گرفته شده در فرپلی مالی با بودجه محدودی برای خرید روبرو است.
باشگاه بارسلونا شاید بار دیگر در این تابستان به فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای جدایی فشار بیاورد.
اتلتیکو مادرید به ژوائو فلیکس اعلام کرده بهتر است به دنبال تیمی جدید باشد اما اگر تا 10 جولای موفق نشود باید در دیدار با دیه‌گو سیمئونه او را برای بازگشت به اتلتیکو راضی کند.
پسرعموی آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، یک آکادمی فوتبال در پرتغال را به کلاه‌برداری از فوتبالیست‌های جوان خارجی متهم کرد و گفت در این کشور با کابوسی تلخ مواجه شده است.
گل دوم پورتو مقابل بنفیکا توسط ستاره ایرانی این تیم یعنی مهدی طارمی به ثمر رسید.
به نظر می‌رسد که هواداران اینتر شب گذشته شرایط بسیار سختی را در ورزشگاه دراگائوی پرتغال سپری کرده‌اند.
ژوائو فلیکس که بعد از کش و قوس فراوان اتلتیکو را ترک کرد و به چلسی پیوست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم اخراج شد تا شروعی کابوس‌وار را در لیگ برتر تجربه کند.
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
عملکرد درخشان مهدی طارمی پس از چند روز کابوس وار، تمجید تمامی روزنامه های ورزشی پرتغال را در پی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ