رئیس فدراسیون کشتی گفت: رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور، جزیی از فرهنگ ماست و بچه‌های ما هم باید در چارچوب رشته خود فعالیت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی گلیج معتقد است کشتی‌گیران و سایر ورزشکاران نیز باید حواله خودرو دریافت کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که برای آنها اهمیتی ندارد در این رده سنی روس‌ها به مسابقات جهانی بازگشته‌اند و کشتی‌گیران ایرانی کار خود را انجام خواهند داد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: ۱۷ ماه تا شروع بازیهای المپیک باقی مانده و از هم اکنون باید کاری برای این قهرمانان و ملی پوشان انجام داد.
مراسم رونمایی از چهارمین کتاب شهید کشتی‌گیر سید مصطفی میرشاکی امروز با حضور رئیس فدراسیون، رئیس بسیج ورزشکاران، خانواده شهید، نویسنده کتاب در فدراسیون برگزار شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است برگزاری رقابتهای جام باشگاه‌های جهان از بسیاری جهات به سود کشتی ماست و باید با نگاه مثبت به آن نگریست.
بعد از حضور تیم منتخب کشتی آزاد ایران در لیگ پادوبنی، باید دید حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کشتی‌گیرانش در قالب تیمی باشگاهی در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد؟
باروز که هر سال عنوان می‌شود امسال قرار است آخرین سال حضور او در دنیای حرفه‌ای باشد، پیش از علی سوادکوهی، با کشتی‌گیران ایرانی ۱۴ بار مسابقه داده بود که عین ۱۴ بازی را به سود خود خاتمه داده بود. علی سوادکوهی هم یکی از قربانیان ایرانی فهرست بلندبالای باروز بود، ولی تفاوت علی با بقیه کشتی‌گیران این بود که پیش‌تر در مسابقه‌ای نزدیک رقابت را باخته بود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ملی پوشان به دلیل حضور در لیگ آمادگی خوبی را دارند و مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
رئیس فدراسیون کشتی در مورد دلیل شادی نکردن اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روی سکوی مسابقات جهانی توضیح داد و گفت: کشتی گیری که باخته است چرا باید بخندد و شادی کند!
حبیب کادیماگومدوف پیشنهاد یک کشتی با جردن باروز را داد که با موافقت کشتی‌گیر آمریکایی روبرو شد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آن‌ها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
برخلاف چند سال اخیر، همه مدعیان دوبنده تیم ملی به استثنای نفرات اندکی باید در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی است، کشتی بگیرند.
برخلاف چند سال اخیر، همه مدعیان دوبنده تیم ملی به استثنای نفرات اندکی باید در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی است، کشتی بگیرند.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
در شرایطی که فرنگی‌کاران ایران برای حضور در رقابتهای امیدهای جهان باید بامداد جمعه راهی اسپانیا شوند، هنوز ویزای اعضای تیم صادر نشده است.
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران تاریخ بار دیگر به مدال طلای مسابقات جهانی دست یافت.
یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی‌گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم
به غیر از کشتی‌گیران ایرانی، در همین رقابت‌ها ایرانی‌هایی بودند و هستند که با پرچمی غیر از ایران، روی تشک رفتند. دو نفر از آن‌ها تا به حال مقابل کشتی‌گیران ایرانی قرار گرفته‌اند و سومی هم ممکن است سرنوشتی مشابه در انتظارش باشد.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که کشتی‌گیران خوب و مدعی در همه اوزان پیکارهای کشورهای اسلامی حضور دارند و آنها فکرش را نمی‌کردند که سطح مسابقات این قدر بالا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ