رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوشنبه (اول اسفندماه) با توجه به سکون نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در بعضی ساعات افزایش شاخص آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.
در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.
تهران- برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود و همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های یادشده تعطیل خواهند بود.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. آلودگی هوا در تهران فردا نیز ادامه دارد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به مخاطره «سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی» در سه شهر اراک، کرج و تهران از امروز پنجشنبه ۱۷ آذر تا دوشنبه ۲۱ آذر هشدار آلودگی سطح زرد صادر کرد.
با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی و روند آلودگی هوا در شهر تهران، برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش در فضای باز مدارس، روز دوشنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۱ لغو شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 25 مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۳۰ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۳۰ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی آفتابی است و حداکثر دما ۳۱ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۴ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۳ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۱ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۲ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۸ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ