دروس عمومی در قانون جدید کنکور حذف شده است در واقع این دروس از آزمون سراسری حذف شده و به آزمون‌های سوابق تحصیلی منتقل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییرات درخواست کارت بازرگانی مبتنی بر آخرین اصلاحات ماده ۱۰ آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات اعلام شد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار فینال تورنمنت کافا در شرایطی از سوی سرمربی این تیم اعلام شد که چند بازیکن جدید از ابتدا در ترکیب به میدان می روند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار فینال تورنمنت کافا در شرایطی از سوی سرمربی این تیم اعلام شد که چند بازیکن جدید از ابتدا در ترکیب به میدان می روند.
رئیس جمهور منتخب ترکیه روز شنبه پس از شرکت در مراسم تحلیف، تغییرات کابینه خود را اعلام خواهد کرد.
محمد محمدی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با یکی از بندهای قوانین جدید نقل و انتقالاتی اعلام کرده است.
علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در برنامه تلویزیونی اسامی تغییرات در کابینه را اعلام خواهد کرد؛ این تغییرات احتمالا ۴ نفر خواهد بود.
سخنگوی دولت در خبر ساعت ۱۴ امروز تغییرات کابینه دولت را اعلام می‌کند.
سخنگوی دولت در خبر ساعت ۱۴ امروز تغییرات کابینه دولت را اعلام می‌کند.
سخنگوی دولت در خبر ساعت ۱۴ امروز تغییرات کابینه دولت را اعلام می‌کند.
با آغاز سال جدید، مشاهدات میدانی از صرافی‌ها نشان از تغییراتی در سازوکار عرضه ارز با در نظر گرفتن کارت ملی به متقاضیان دارد. در این میان، با دستور رئیس کل بانک مرکزی، نرخ تسعیر ارز برای خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها نیز معادل هر دلار ۲۸۵۰۰ تومان اعلام شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام کاردار و دیپلمات‌های جدید به آن سفارت با روحیه و تعهد قاطع در امر خدمت‌رسانی به اتباع شریف دو کشور ادامه خواهد یافت.
مهدی تارتار ترکیب یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر سپاهان مشخص کرد.
بنا بر اعلام هیات بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC)، دمای هوای جهان تا سال ۲۰۵۰ بطور میانگین به میزان ۱.۵ تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.
فرزاد حسین خانی با چند تغییر نسبت به دیدار برابر استقلال تیمش را به مصاف گل‌گهر فرستاده است.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
عضو کمیسون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به‌دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به‌دنبال این است که پنجشنبه‌ها را برای همه ایرانی‌ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه اختصاصی به همراه دفترچه جمع آوری شده و دفترچه و پاسخنامه جدید توزیع می‌شود.
خزانه داری بریتانیا اعلام کرد قصد دارد وام‌های جدیدی برای حمایت از کشورهای آسیب پذیرتر در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی پرداخت کند.
خزانه داری بریتانیا اعلام کرد قصد دارد وام‌های جدیدی برای حمایت از کشورهای آسیب پذیرتر در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی پرداخت کند.
بررسی آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران از ابتدای سال جاری تا شهریور نشان می‌دهد که در این مدت هر متر خانه در تهران حدود ۲۶ درصد گران شده است.
اینستاگرام اخیرا تغییرات جدیدی در بخش استوری‌ها ایجاد کرده است. طبق اعلام این شرکت مدت زمان استوری‌ها از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه افزایش خواهد یافت.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ