علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در برنامه تلویزیونی اسامی تغییرات در کابینه را اعلام خواهد کرد؛ این تغییرات احتمالا ۴ نفر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - اردوگاه جدید سبزپوشان اصفهانی در حالی با هدایت محمد ربیعی در حال تلاش برای بازپس گیری جایگاه پیشین ذوب آهن است که صبر هواداران سبزپوشان از نتیجه نگرفتن کم شده است.
شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس با تغییراتی همراه شده است و نکته جالب در اختیار گرفتن برخی شماره‌های خاص توسط بازیکنان جدید است.
منابع عراقی از تغییرات امنیتی جدید انجام شده از سوی محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور خبر دادند.
تغییرات درخواست کارت بازرگانی مبتنی بر آخرین اصلاحات ماده ۱۰ آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات اعلام شد.
معاون دیوان عدالت اداری با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۵ قانون جدید تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری، گفت: طبق این تبصره از قانون، دستگاه‌ها و ماموران دولتی و حاکمیتی مکلف هستند که هرگونه تصمیم‌گیری در مورد افراد را به آنها ابلاغ کنند زیرا این تصمیمات برای اشخاص دارای آثار حقوقی از منظر بازه زمانی قابل اعتراض است.
باتوجه به اظهارات این مقام مسئول و همچنین باتوجه به اینکه در اصلاحیه اخیر ساعت کاری روزانه بیشتر از ۸ ساعت در روز تعیین شده تا جبران تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه را داشته باشد، پنج‌شنبه‌ها ادارات به غیر از دستگاه‌های خدماتی مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و غیره تعطیل است.
در متنی که در فضای مجازی به‌عنوان لایحه جدید عفاف و حجاب منتشر شده و البته تاکنون دولت، قوه قضاییه و مجلس متن رسمی آن را منتشر نکرده‌اند، قوانین و مقررات دستخوش تغییرات وسیع و نگران‌کننده شده است که اگر صحت داشته باشد، ضربه بدی به حیثیت رفیع دستگاه قضایی است.
تیم اقتصادی دولت در سال جدید به ترمیم و بازسازی خود دست زد؛ از جمله یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های سیاستگذار از دولت رئیسی کنار گذاشته شد. مسعود میرکاظمی به‌دلیل خط‌مشی متفاوت و تک‌روی در این زمینه سرانجام مجبور شد از پاستور خداحافظی کند. اما چه کسی پشت تغییرات اخیر و سیاستگذاری اقتصادی دولت قرار دارد؛ به نظر می‌رسد، محمد مخبر.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: اولین تغییر در سازمان برنامه و بودجه میباشد، جناب آقای منظور به دلیل تخصص و سوابق مثبت عملکردی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه انتخاب شدند.
سخنگوی دولت در خبر ساعت ۱۴ امروز تغییرات کابینه دولت را اعلام می‌کند.
استدلال نظریه‌پردازان دولت این است که گویا برخلاف همه یافته‌های علم اقتصاد و تجربه بشری، نرخ تورم تابعی از تغییرات نرخ برابری ارز است، نه برعکس. این کشفیات جدید که باید ملت رنج‌دیده ایران هزینه آن را بپردازد نه‌فقط محصول بی‌خبری و بی‌اعتنایی به اولیات علم اقتصاد بلکه به چالش کشیدن این واقعیت بدیهی است که حتی در یک اقتصاد کاملا بسته و منزوی از دیگر کشور‌ها که نرخ برابری ارز در آن اصلا مطرح نیست
بر اساس مقررات ارزی جدید، تغییراتی در تامین و اختصاص ارز درمانی اعمال شده که مهمترین آن برداشته شدن سقف ارز برای بیمارانی است که ضمن داشتن شرایطی خاص، تاییدییه شورای عالی پزشکی وزارت بهداشت را نیز داشته باشند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: مصاحبه‌ها باید مؤثر تر شوند. ضمن اینکه در این ازمون به جای پرداختن به تست‌های ریاضی سوالاتی پرسیده می‌شود که بیشتر به سود معلمان خواهد بود.
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام کاردار و دیپلمات‌های جدید به آن سفارت با روحیه و تعهد قاطع در امر خدمت‌رسانی به اتباع شریف دو کشور ادامه خواهد یافت.
بنا بر اعلام هیات بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC)، دمای هوای جهان تا سال ۲۰۵۰ بطور میانگین به میزان ۱.۵ تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
عضو کمیسون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به‌دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به‌دنبال این است که پنجشنبه‌ها را برای همه ایرانی‌ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.
اطلاعاتی در مورد ماشین جدید فراری ایتالیا برای فرمول یک 2023 فاش شد.
در طراحی هسته مرکزی میدان سپاه سعی شده است که به وجه تسمیه این میدان توجه و از المان‌ها و عناصر مرتبط با شهدا استفاده شود.
خبر تغییر رستم قاسمی که در سه روز گذشته به‌صورت جدی ازسوی دولت دنبال می‌شد، به‌نظر می‌رسد که در سطحی دیگر در حال پیگیری است. طی روزهای گذشته برخی خبرها حتی حاکی از انتخاب جانشینی برای قاسمی از میان افراد نزدیک به دولت بود و در این چارچوب مذاکراتی نیز با برخی چهره‌ها انجام شده بود؛ اما فعلا تغییرات در سطوح پایین‌تر رخ خواهد داد.
وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای، معاونان «توسعه مدیریت و منابع»، «هماهنگی امور استان‌ها»، «عمران، توسعه امور شهری و روستایی» و همچنین «رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» را منصوب کرد.
براساس نتایج ارزش‌یابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مردادماه و در نتیجه اقدامات بهبود صورت گرفته، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نسبت به تیرماه امسال به میزان سه درصد بهبود را تجربه کرده‌اند.
دروس عمومی در قانون جدید کنکور حذف شده است در واقع این دروس از آزمون سراسری حذف شده و به آزمون‌های سوابق تحصیلی منتقل شده است.
سمیه رفیعی به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی محیط زیست انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ