وضعیت حضور میثم صالحی در مسابقات قهرمانی جهان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال با امیر عابدزاده به توافق رسیده اند، اما عقد قرارداد منوط به اعلام رضایت احمدرضا عابدزاده است
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شرط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها است.
حسین عبدی فراهم شدن امکانات مدنظر کادر فنی برای جام جهانی را تضمین صعود به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی دانست.
لوئیس انریکه از سه هفته پیش با پی اس جی به توافق رسیده بود و سرانجام رسما مربی پاریسی ها شد. او برای قبول هدایت این باشگاه فقط یک شرط داشت.
اگر بازار با یک سرعت سریع به نقطه حمایت برسد، احتمال بازگشت به روند صعودی قوت خواهد گرفت.
قرارداد علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال در ابتدای لیگ بیست و دوم با یک شرط مهم به 7.3 میلیارد تومان رسید.
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
استقلال برای رسیدن به صدر جدول البته به شرط توقف سپاهان، به دنبال سه امتیاز بازی با هوادار است تا با روحیه بالایی پای به دربی پایتخت بگذارد.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر این‌صورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در طرح مولدسازی نظرات کارشناسان اخذ شده است، گفت: از سال ۱۳۹۷ موضوع مولدسازی تحت بررسی قرار گرفت. در اردیبهشت سال جاری نیز در همایش بین المللی خصوصی سازی نشست‌های متعدد در حوزه حکمرانی دارایی‌های دولت برگزار و از ۱۰۰ صاحب نظر خارجی و داخلی مشاوره گرفته شد و در نهایت طرح در آبان‌ماه به تایید رهبری رسید و ایشان تاکید کردند که باید مراقبت و نظارت صورت بگیرد.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد شرط تصویب طرح پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو را، استرداد تروریست های ضد دولت آنکارا به این کشور عنوان کرد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی بعد از قطعیت برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد، تأکید کرد، اگر هزینه‌های برگزاری را تقبل کنند این رقابت‌ها در کشتی فرنگی هم به انجام خواهد رسید.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
احساسم اینست که من ظرف دو سه سال اخیر همه انتقادهایی را که به ذهنم می رسید همراه با راه حلها با مسئولان و عالیترین سطوح سیاسی مطرح کردم و به تعیبر شاعر آنچه شرط بلاغ بود گفتم و اگر تاکنون شنیده نشده، پس از این هم شنیده نخواهد شد و من باید به تکرار مکررات رو بیاورم که برای همه ملال آورست.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.
مسئولان استقلال منتظر رسیدن ITC دو بازیکن تازه‌وارد خود هستند تا بتوانند مقابل ملوان از آنها استفاده کنند.
منچستریونایتد کار ساده‌ای برای رسیدن به توافق با آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ