مسئولان استقلال منتظر رسیدن ITC دو بازیکن تازه‌وارد خود هستند تا بتوانند مقابل ملوان از آنها استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اهمیت بازی های ابتدای فصل را بیشتر از ادوار گذشته دانست و گفت: جدال تیم‌های مدعی قهرمانی در همین هفته‌های ابتدایی تکلیف جام را شاید مشخص کند.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
مدیران رئال مادرید دیگر قصد ندارند وارد بازی کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در بازار نقل و انتقالات شوند.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی، را برای یک فصل دیگر تمدید کند.
استعدادیاب‌های تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بازی تامی آبراهام را در جریان تساوی یک-یک رم با میلان از نزدیک تماشا کرده‌اند ولی معلوم نیست رم او را ارزان‌تر بفروشد.
سرمربی سابق پرسپولیس می گوید شرط برنده شدن در دربی شماره 100 شجاعت است.
سردبیر برنامه الکاس در شبکه آی‌نیوز عراق مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران درخواست برگزاری یک بازی دوستانه با عراق را در تهران داده است.
آنسو فاتی که در فصل جاری نتوانسته برای بارسا دقایق زیادی بازی کند، از چند باشگاه بزرگ پیشهاد دارد، ولی بارسا تنها در صورت درخواست خود بازیکن اجازه جدایی خواهد داد.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
تیم ملی فوتسال ایران ممکن است در فیفادی اسفند راهی تورنمنت تایلند شود و یک ماه پس از آن از تیم ملی ازبکستان پذیرایی کند؛ البته اگر فدراسیون فوتبال در عملی کردن شرط ازبکها به نتیجه برسد.
این بدترین بازی لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ بود؛ موضوع تلخی که خود سرمربی آلمانی نیز بعد از بازی به آن اعتراف کرد.
تیم ملی فوتسال ایران احتمالا در فیفا دی اسفند میزبان یک تورنمنت با حضور تیم‌های آسیایی خواهد بود. این در حالی است که برخی تیم های مطرح جهان یا حضورشان را منتفی کرده‌اند یا مشروط.
تیم ملی فوتسال ایران احتمالا در فیفا دی اسفند میزبان یک تورنمنت با حضور تیم‌های آسیایی خواهد بود. این در حالی است که برخی تیم های مطرح جهان یا حضورشان را منتفی کرده‌اند یا مشروط.
مذاکرات برای انجام بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال مردان ایران و برزیل در حالی ادامه دارد که برزیلی‌ها خواهان بازی با تیم زنان کشورمان هم شده‌اند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است این تیم می‌تواند در جام جهانی به نتایج ناامید کننده در لیگ ملت‌های اروپا پاسخ بدهد اما به یک شرط.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای تعیین تکلیف بدهی‌های مس رفسنجان را شرط برگزاری دیدار این تیم برابر پیکان دانست.
اگر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بالاخره به سخنان فرمانده ارتش خود گوش داده باشد می‌توانید شرط ببندید که او به زودی تمام کابل‌های اینترنت از نظر کیفیت محافظت شوندگی ضعیف در عمق دریا‌ها را هدف قرار خواهد داد.
یک منبع نزدیک به مقتدی صدر درباره دلیل انجام نشدن دیدار برنامه‌ریزی شده میان العامری و مقتدی صدر طی پنج‌شنبه گذشته گفت که مقتدی صدر پیشتر شروطی را برای انجام چنین دیداری اعلام کرده بود که هیچ کدام محقق نشدند.
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.
بازیکنانی که سه دوز واکسن تزریق نکرده باشند، حق بازی در لیگ برتر را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ