نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: به رژیم اشغالگر و دشمنان می گویم شهید کردن جوانان ما فرآیند سقوط شما را کندتر نخواهد کرد بلکه تندتر از این هم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه جوان فلسطینی را محکوم نمود.
وزارت خارجه فلسطین امروز با صدور بیانیه‌ای خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی درباره جنایت وحشیانه نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی با شلیک بیش از ۴۰ گلوله شد.
طی عملیات مقتدرانه نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویر احمد ساعاتی بعد از به شهادت رساندن دو شهید مبارزه با مواد مخدر توسط قاچاقچی مواد مخدر، قاتل این شهدا در یاسوج به هلاکت رسید.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، تأکید کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان ریخته شود، مقدس و منشأ جوشش و تحولات بزرگی است
دبیرخانه اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، مسئولیت کامل هر گونه عواقب این جنایت را به عهده رژیم اشغالگر دانست.
سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی، همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
لحظه به شهادت رساندن «نضال خازم» از فرماندهان جهاد اسلامی و «یوسف الشریم» از فرماندهان گردان های القسام در جنین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم " مختار مومنی" و ستواندوم" ابوذر امیدوار" در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد .
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به حمله وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست علیه نابلس که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شده، واکنش نشان داد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست عامل به شهادت رساندن شهید سلمان میراحمدی خبر داد.
قالیباف گفت: بی‌تردید اقدام جنایتکارانه‌ی رئیس جمهور وقت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق بارز و قطعی «تروریسم دولتی» است. ترامپ، و کلیه همدستان و معاونانش در این اقدامِ ضدبشری، در قبال این جنایت بزرگ «مسئولیت قطعی بین‌المللی» داشته و باید در مقابل محاکم صالحه‌ی مربوطه و وجدان بشری مسئول و پاسخگو گردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته‌ توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
جلسه سوم رسیدگی به پرونده‌ عاملان شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان در کرج، برگزار شد و در آن جزییات تکان‌دهنده از نحوه به شهادت رساندن این بسیجی مطرح شد. منبع: نورنیوز
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان به شهادت رساندن شهید روح الله عجمیان با ادامه قرائت دفاعیات متهمان برگزار شد.
دادگاه متهمان به شهادت رساندن ۲ جوان بسیجی در مشهد آغاز شد.
شهردار تهران گفت: دشمن شقی‌ترین فرد را برای به شهادت رساندن مومن‌ترین افراد و ایجاد بلوا بکار گرفت غافل از اینکه خون شهدای مظلوم ما نابودگر همه طراحی‌های آنها در کل کشور خواهد شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» در نابلس شد و به محمود عباس توصیه کرد که برای بقای تشکیلات خودگردان اوضاع میدانی کرانه باختری را کنترل کند.
دادستان تهران گفت: اقدامات تخصصی در حال انجام است تا عاملان به شهادت رساندن بسیجیان مورد شناسایی و دستگیر شوند.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: کیفر خواست پرونده به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی این استان توسط افراد شرور و مسلح، صادر شد.
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین المللی و حقوق بشری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ