تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز به ۸ شهر و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی به ۱۱۶ شهر کاهش یافته است؛ همچنین تعداد شهر‌های با وضعیت زرد به ۳۰۲ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی به ۲۲ شهر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید، گفت: تعداد متهمان بازداشتی به ۹ نفر افزایش یافت.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش ٣٠ درصدی مرگ درپی مصرف الکل در سال ١۴٠١ خبرداد و گفت: در سال ١۴٠١ متاسفانه ۶۴۴ نفر درپی مصرف الکل جان خود را از دست دادند.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با وجود افزایش ۳۸ درصدی ترددها در سطح محورهای استان در حوزه درون شهری ۵۰ درصد و در حوزه پلیس راه ۷۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات داشته‌ایم.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: متأسفانه تا دیشب ۲۲۸ نفر در صحنه تصادف جان خود را ازدست داده‌اند.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: فوت ناشی از سوانح ترافیکی در ۹ ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: کاهش چشمگیری در فوتی های جاده ای داشتیم اما با گذشت زمان فوتی ها در حال افزایش اند.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به افزایش ۲۵۰ درصدی تلفات جانی تصادفات در زمستان به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: رانندگان معاینه و بازدید از خودروی خود را به تعویق نیندازند.
این هشتیمن موج همه گیری کرونا در ژاپن است. طبق آمار‌های دولتی، طی روز گذشته ۲۰۶۹۴۳ مورد ابتلا به کرونا در ژاپن ثبت شده است. از ۲۵ اوت تا کنون این برای اولین بار است که شمار مبتلایان به کرونا از مرز ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده است.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس مسئول پیشگیری از تصادفات نیست،گفت: دولت توجه‌ای که باید در حوزه تصادفات داشته باشد را ندارد و افزایش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس مسئول پیشگیری از تصادفات نیست،گفت: دولت توجه‌ای که باید در حوزه تصادفات داشته باشد را ندارد، این افزایش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است!
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۶۷ تن از ایشان وخیم است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت ۱۳ نفر بر اثر سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس در شوشتر خبر داد.
افزایش فوت نیز در ۱۹ استان گزارش شده است که شامل مازندران، خوزستان، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قم، گیلان، فارس، خراسان جنوبی، گلستان، بوشهر، قزوین، همدان، کرمانشاه، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی و ایلام بوده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۱ تن از ایشان وخیم است.
شهر‌های قرمز کرونایی با افزایش مجدد از ۱۲۰ شهر به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافته است. همچنین ۱۵۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
تداوم پیشروی سریع و شدید موج هفتم کرونا؛ افزایش ۶۸ درصدی فوتی‌ها در هفته گذشته!
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۱۳ تن از ایشان وخیم است.
امروز نماد فارس بازگشایی شد و با رشد قیمت مواجه شد. فارس به تنهایی ۱۰۳۲۳ واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز فارس در اولین روز کاری آن بعد از یکماه توقف چگونه بود؟
مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: برنامه‌ای برای تغییر دامنه نوسان بررسی و به هیات مدیره سازمان بورس پیشنهاد شد
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ