برانکو از زمان فعالیت در پرسپولیس با مشکل مالیات روبه‌رو بوده و مدیران وقت این باشگاه نتوانستند مالیات سرمربی خود را بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​پیاز، به اندازه ادویه در آشپزی هندی مهم است و در کانون سیاست‌های ملی این کشور در حوزه کشاورزی قرار دارد. این محصول و قیمت آن حتی در گذشته مقصر سرنگونی دولت‌ها بوده و می‌تواند ناردندرا مودی - نخست‌وزیر کنونی هندوستان - را نیز در تنگنا قرار دهد. تورم هند به دلیل افزایش هزینه‌های مواد غذایی به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسیده است.
پرداخت مالیات برانکو، امکان بازگشت او به فوتبال ایران را فراهم کرد تا چند مربی خطر را احساس کنند.
برانکو: مالیاتم را دادند، راحت به ایران می‌آیم
برانکو ایوانکوویچ پرداخت مالیات از سوی باشگاه پرسپولیس را تائید کرد.
مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت:یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.
در میزگرد مسیر درآمد مالیاتی در برنامه هفتم توسعه گفته شد در حال حاضر برای مالیات ستانی پلتفورم کارآمدی وجود ندارد که این موضوع باید اصلاح شود.
سازمان امور مالیاتی برای برخی مشاغل ضریب بیش از ۳۰درصدی را تعیین کرده است این در حالی است که برای ۲.۳هزار میلیارد تومان درآمد اینفلوئنسر‌ها ۱۷میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که رقم بسیار پایینی است و شائبه تبعیض را به وجود آورده است.
مالیات بر ارث سیم‌کارت چقدر است؟
مالیات بر ارث ملک چقدر است؟
مالیات برانکو ایوانکوویچ به جدیدترین سوژه برای نگرانی هواداران پرسپولیس در ماجرای حذف از آسیا تبدیل شده است.
مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران از تشخیص مالیات برای عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ خبر داد.
باشگاه پرسپولیس طی تفاهم نامه ای تمام مالیات باقیمانده از قرارداد کاری سرمربی پیشین خود را تا پایان بهار ۱۴۰۲ پرداخت می کند.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور  گفت: امسال ۵ واحد درصد نرخ مالیات شرکت‌های تولیدی کاهش یافته و در سال آینده نیز ۷ واحد درصد کاهش می‌یابد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین‌المللی ۱۰۰ تومان تعیین شد.
طبق مصوبه مجلس، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین المللی ۱۰۰ تومان و هر بسته تنباکو ۲۰ هزار تومان تعیین شد.
طبق مصوبه مجلس، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین المللی ۱۰۰ تومان و هر بسته تنباکو ۲۰ هزار تومان تعیین شد.
انواع خودروی سواری و وانت دو (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی که قیمت روز خودروی آنها بیش از ۳ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، کلیه مراکز درمانی مکلف شدند تا ۱۰ درصد از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی را به عنوان علی‌الحساب مالیات کسر کنند.
در حالی که صحبت از بدهی مالیاتی ۱۱، ۱۲ میلیارد تومانی برانکو مطرح شده، اما اصل بدهی مالیاتی ۴ میلیارد تومان است و بقیه مبلغ اضافه شده جرائمی است که در این سال‌ها به آن تعلق گرفته است
برانکو و کادر فنی‌اش از اواخر لیگ سیزدهم تا پایان لیگ هجدهم در پرسپولیس بودند و طبق قرارداد باشگاه موظف به پرداخت مالیات آن‌ها بود، اما ...
کادرفنی کروات سابق پرسپولیس به دلیل بدهی مالیاتی از این باشگاه شکایت کردند‌.
باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پروانه حرفه‌ای‌سازی باید مالیات سرمربی اسبق خود را بپردازد وگرنه دچار مشکل بزرگی در این خصوص خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پروانه حرفه‌ای‌سازی باید مالیات سرمربی اسبق خود را بپردازد وگرنه دچار مشکل بزرگی در این خصوص خواهد شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ