فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت:ملت ما در دفاع مقدس قواعد غلبه بر دشمن را بدست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی است و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.
یکی از خوب های تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا درازبکستان سعید سحرخیزان است. همان بازیکنی که در مصاف با ویتنام زننده گل دوم بود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر چه ادعا می‌شود تحریم‌ها برای شکستن مقاومت دولت است اما واقعیت آن است که دولت و ملت ما یکی هستند و تحریم‌ها کل اقشار جامعه ما را هدف قرار داده است.
رهبر انقلاب گفتند: ما ملاحظه‌ی هیچ کس را نمیکنیم حقیقت را با صدای بلند بیان میکنیم از ملت فلسطین حمایت میکنیم دفاع میکنیم میگوییم هم که دفاع میکنیم، به هر طریقی بتوانیم دفاع میکنیم از ملت فلسطین. همین موجب شده دشمنان متمرکز بشوند و ایران‌‌هراسی راه بیاندازند.
رهبر انقلاب گفتند: ما ملاحظه‌ی هیچ کس را نمیکنیم حقیقت را با صدای بلند بیان میکنیم از ملت فلسطین حمایت میکنیم دفاع میکنیم میگوییم هم که دفاع میکنیم، به هر طریقی بتوانیم دفاع میکنیم از ملت فلسطین. همین موجب شده دشمنان متمرکز بشوند و ایران‌‌هراسی راه بیاندازند.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حاج قاسم مرد شکستن تردیدها و مرد دفاع از حقوق ملت در میدان بود. حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.
میرباقری گفت: بحث و سوالی که هم اکنون مطرح است این است که تمدن جدید غرب که الان موجود است، دارد تعارضات خود را حل می‌کند و در یک شکل پیچیده‌تری می‌خواهد خودش را سامان دهد، یا اینکه این تمدن در حال فروپاشی است؟ مدرنیته در تلاش است تعارضات درونی خود را حل نمایند که مهمترین آن‌ها انقلاب اسلامی و آثار آن در سطح جهانی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی میثاق ملی همه ملت ما است و ارزش‌ها، اسلامیت، جمهوریت و امنیت نظام ما مبتنی بر آن است.
رهبر معظم انقلاب از عملکرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز تمجید کرد.
وزیر کشور گفت: کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند یک پرده جدیدی از حرکت دشمن علیه ملت ما را آشکار کردند.
ملی پوش جوان فوتسال کشورمان از حضور در فینال در اولین تجربه آسیایی خود ابراز خوشحالی کرد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان جهان در اربعین امسال نشان دادند که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.
رئیس‌جمهور گفت: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان نمایش باشکوه دیگری از توانمندی‌ها و استعدادهای پویای ملت پهلوان‌پرور ایران زمین در فتح قله‌های افتخار است.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: امروز معیار انسانیت و مسلمانی، موضع ما در قبال ملت فلسطین است.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره تزریق گاز به صدها ماشین سانتریفیوژ،گفت: اراده ما، اراده مستحکمی است و برای لغو تحریم‌ها از هیچ گونه اقدامی که در راستای منافع ملت ایران است کوتاه نخواهیم آمد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) با حضور ۸۵.۵۳ درصد سهامداران امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
ما محصولات پتروشیمی را تولید می‌کنیم و خام به دنیا می‌فروشیم، در حالی که بیش از هفت هزار کالای پایین دستی از این مواد تولید می‌شود؛ لذا باید در کنار احداث پتروشیمی، به میزان ده برابر در صنایع پایین دستی سرمایه‌گذاری کرد. ما کار سخت را انجام می‌دهیم، اما کار آسان را که ثروت بیشتری دارد از دست می‌دهیم که پژوهشگران و دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص راه حل ارایه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ