اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مهمونی ۱۰ کیلومتری با حداقل مشکلات ترافیکی برگزار و فضای شاد با رضایتمندی مردم از طرح‌های ترافیکی حاصل شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.
اهواز - بعد از قطعی شدن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر، مردم این شهر به خیابان‌ها آمدند و به جشن و خوشحالی پرداختند.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.
فخاری استاندار تهران گفت: برخی از گروهک‌ها در تلاش بودند تا اقدامات خرابکارانه انجام دهند تا شادی مردم را خراب کنند، اما با اقدامات مناسب آنها شناسایی و دستگیر شدند.
راهبرد صلح هوشمندانه یک نیاز ضروری است که با تشریک مساعی و مشاوره همه کارشناسان خبره و باتجربه در دسترس است. امید است با ابتکار عمل تهران برجام هم با سرعت به نتیجه برسد و سایه شوم تحریم‌ها از سر مردم مظلوم کشورمان برچیده شود. شاید در ابتدا امتیاز دادن مکروه به نظر برسد و ظلم تلقی شود که در هر معامله‌ای امکان سود و زیان وجود دارد ولی زمان از آن ماست و رستن مردمان از جفای تحریم‌ها خود یک پیروزی بزرگ و حیاتی و اساسی است که چیز دیگری جای آن را نخواهد گرفت.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
منافقین دیوارهای سفارت ایران در لندن را شعارباران کردند و پلیس لندن و مقامات وزارت خارجه این کشور هم کار خاصی برای حفاظت از سفارت ایران نکردند. همین اتفاق کافی بود تا موجی از اقدام متقابل در تهران شکل بگیرد و حالا دیوارهای سفارت انگلیس مملو از شعارنویسی است. شعارهایی که شاید توجیه سیاسی داشته باشد اما برای خیلی از مردم دیدن این صحنه‌ها خوشایند نیست و کسی هم آن را تایید نمی‌کند.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تصمیم روز گذشته مبنی بر تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس اگر تا انتهای هفته ادامه داشت و مردم از شهر خارج می‌شدند شاید تأثیر اندکی بر کاهش آلودگی هوا داشت، اما تعطیلی مدارس تنها برای حفظ سلامت مردم است و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا نیست.
شادی مردم تهران پس از برد ایران مقابل ولز-٣
تصاویری از شادی مردم در خیابان‌های پایتخت ، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را مشاهده می‌کنید.
شادی مردم تهران پس از برد ایران مقابل ولز-۲
تصاویری از شادی مردم تهران پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را مشاهده می‌کنید.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بزرگ‌ترین شادی رسیدگی به کار مردم و برطرف کردن مشکلات آنها است.
مسجد، مدرسه، حوزه علمیه و امامزاده هرکدام در برهه‌ای، مکانی امن برای اعتراض‌های مردمی تهران بوده‌اند. شاید به بسیاری از رویداد‌های تاریخی بتوان از دریچه‌ی مکان نگاه کرد؛ مکان‌هایی که صدای اعتراض مردم در آن شنیده می‌شد و این همان چیزی است که مردم تهران فعلی به شدت به آن نیاز دارند.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ