مجموعه کاخ گلستان از روز جمعه ۲۲ مهرماه طبق روال معمول، فعالیت خود را از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر از سر می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشف کاشی‌های پنهان در کاخ گلستان،سفر وزیر میراث به پاکستان،اعلام اولویت‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی و نشستی درباره اصالت نقش برجسته از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: در جریان مرمت تالار برلیان، بخشی از کاشی‌هایی که در معماری اولیه این بنا به کار رفته بود، کشف شد.
موزه‌های مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۹ پذیرای گردشگران است.
ثبت ملی فالوده یزدی، مرمت شلوار پهلوانی تختی، مرمت تالار برلیان و کاشی های کاخ گلستان و پرداختن به گردشگری در لایحه عفاف و حجاب از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
سردر شمالی کاخ گلستان با نقش نبرد دیو و رستم نه سر جای اصلی خود بلکه در سالن بدنسازی ورزشگاه شیرودی یا امجدیه سابق قرار دارد.
ساعت بازدید از موزه‌های مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به‌دلیل برگزاری آئین‌های مذهبی در مسجد ارگ در دهه نخست ماه محرم تغییر کرد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از افتتاح تالار و برپایی همایش یادمان «اتابک اعظم میرزا محمد تقی خان امیرکبیر نظام فراهانی» در این مجموعه جهانی خبر داد.
عمارت الماس مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به علت عملیات فنی حفاظتی و آماده سازی برای نمایشگاه تا اطلاع ثانوی بسته است.
در ایام نوروز تا کنون نیم میلیون نفر از کاخ گلستان دیدن کرده اند برای این بازدیدکنندگان خاطرات ناصرالدین شاه به خط خودش نیز به نمایش در آمده و قرار است این کاخ در روز ۱۳ به در تعطیل شود.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در بازدید از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و فعالیت‌های مجموعه کاخ گلستان گفت: کاخ گلستان ظرفیت بسیار مناسبی برای حمایت از صنایع‌دستی دارد.
ساعات بازدید از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از ۲۰ تا ۲۸ اسفند افزایش یافت.
نمایشگاه آثار فاخر رشته هنری سوزن‌دوزی ترکمن به همراه نمایش نسخه خطی «خاوران نامه» در مجموعه میراث‌ جهانی کاخ‌ گلستان برپا شده است.
در آستانه پنجاهمین سال سلطنت، ناصرالدین‌شاه هنگامی که به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) رفته بود، هدف گلوله میرزا رضای کرمانی قرار گرفت و در دم جان سپرد. پس از مضروب شدن، پیکر ناصرالدین شاه را روی یک صندلی قرار دادند و دستمالی بر زخم او گذاشتند. این صندلی و دستمالی که بقایای خون خشک شده شاه قاجار پس از ۱۲۶ سال بر آن‌ها دیده می‌شود، هم اکنون در کاخ‌موزه گلستان نگهداری می‌شود.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نشست‌های تخصصی «نگاتیوهای شیشه‌ای قاجار» و «آثار روشنایی کاخ گلستان» به‌مناسبت هفته پژوهش خبر داد.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، روز دوشنبه ۲۱ آذر به دلیل انجام عملیات فنی تا ساعت ۱۲ پذیرای گردشگران است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به دلیل انجام عملیات فنی الکتریکال امروز پنجشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ تعطیل است.
بیش از ۶ هزار نفر از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در روز جمعه ۸ مهر به‌ مناسبت هفته گردشگری بازدید کردند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از هرس و بازپیرایی درختان این مجموعه میراث جهانی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال خبر داد.
ساعت بازدید از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در راستای همراهی با اجرای رویدادهای مذهبی مسجد ارگ در روزهای پنجشنبه سوم و جمعه چهارم شهریور ۱۴۰۱ تغییر می‌کند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برپایی نمایشگاه مجازی «جهانی از آب و آینه» با موضوع تصاویر مسجدهای قدیمی ایران همزمان با روز جهانی مساجد ،خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ