امیرحسین اسفندیار این روزها در تمرینات تیم ملی بسیار سرحال و آماده نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین روز گذشته مس رفسنجان ساکت الهامی سعی کرد با استفاده از چشم بند آگاهی محیطی بازیکنان خود را افزایش بدهد.
استوری جدید کیلیان امباپه تصویری از خودش کنار بازیکنان مازاد پی اس جی بود. کیلیان در این عکس شاد و خندان دیده می‌شود.
استوری جدید کیلیان امباپه تصویری از خودش کنار بازیکنان مازاد پی اس جی بود. کیلیان در این عکس شاد و خندان دیده می شود.
طول این جانور غول‌آسای خندان به ۱.۸ متر می‌رسد و به اندازه یک کودک ۱۰ساله وزن دارد؛ البته به نوعی شبیه کودک هم به نظر می‌رسد و صدای گریه و ناله‌ای از خود درمی‌آورد که به همین خاطر به آن لقب «ویایو» یا «ماهی شیرخوار» داده‌اند.
این روزها برخی باشگاه‌های بزرگ اروپایی و در راس آنها بارسلونا و رئال‌مادرید در حال چانه‌زنی با باشگاه فنرباغچه بر سر خرید پدیده این فصل این باشگاه ترکیه‌ای هستند.
این گیاه باعث تحریک اعصاب شده، اثر مسکن دارد و دارای خاصیت آرام بخشی و خواب آوری است.
مهدی تاج و کارلوس کی‌روش در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام ملت های آسیا دیدار کردند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
بررسی‌ها از آمار رسمی منتشر شده در مورد خودکشی در استان کردستان نشان می‌دهد؛ طی سال گذشته (۱۴۰۱)، ۷۷ زن در این استان خودکشی کردند که ۲۱ نفر از آن‌ها دختران زیر ۱۸ سال بودند. ۲۸ مورد از این خودکشی‌ها نیز با روش حلق‌آویز صورت گرفته است. بیشترین آمار خودکشی‌هایی که در کردستان ثبت می‌شوند به دلیل اختلافات خانوادگی صورت می‌گیرد. پس از آن فقر دلیل بیشتر خودکشی‌های این استان گزارش شده است.
برای سی و چهارمین دربی متوالی، یک داور ایرانی جدال پرسپولیس و استقلال را قضاوت خواهد کرد.
افسردگی خندان اصطلاحی است که روانپزشکان برای افرادی استفاده می‌کنند که از علائم افسردگی رنج می‌برند، اما آن را با تظاهر به زندگی ایده آل، موفق و بسیاری از روابط اجتماعی پنهان می‌کنند، در حالی که علائم افسردگی را در تنهایی خود تجربه می‌کنند.
رویای مشترک ما، تصویری تاریخی در دوحه از ستاره های خندان و مسرور تیم ملی در سال آینده است.
سپاهان با برتری مقابل پرسپولیس، صدرنشینی خود در پایان سال را قطعی کرد.
چهره بشاش و خندان ریکاردو ساپینتو زیر باران تهران، هواداران استقلال را به پیروزی در دیدار برابر گل گهر امیدوار کرد.
سومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان اسطوره پاراوزنه‌برداری ایران و جهان در حالی فرا رسید که جای خالی او هنوز هم در رقابت‌های پارالمپیک احساس می شود.
بازنده کسی است که در لحظه ای به پیروزی خودش شک کند.هنوزهیچ چیزاز دست نرفته و حتی ازحیث امتیازی پرسپولیس عقب نیوفتاده است.
محمد خوش‌چهره گفت: وقتی می‌دانید فلان شخص خوب نیست، چرا آن را وزیر می‌گذارید؟ حتی آن زمان آقای احمدی نژاد گفت که از وزرا میثاق گرفته است. بنده گفتم آیا میثاقی گرفته شده که خراب کاری نشود، این چه فایده‌ای دارد؟ که هیچ جوابی برای گفتن نداشت.
شاگردان ساپینتو امروز به ریکاوری پس از مسابقه پرداختند و این در حالی‌ست که بر خلاف آخرین تمرین قبل از دربی خبری از چهره‌های خندان و با انگیزه در تمرین امروز آبی‌ها نبود. بازیکنان استقلال که امروز بیشتر در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند با چهره‌های گرفته و سرد تمرینات خود را پشت سر گذاشتند که نشان می‌دهد از نتیجه بازی روز گذشته اصلا راضی نیستند.
با اینکه کریستیانو رونالدو روزهایی پرتنش را پشت سر می‌گذارد او دقایقی پیش در فرودگاه لیسبون و در جریان اعزام تیم ملی پرتغال به قطر با لبخند و آرامش با هوادارانش روبرو شد.
سیدخندان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاصل شهر تهران، نه سلیقه مدیران شهری که سلیقه کارت‌پخش‌کن‌های مؤسسات کنکور و دادزن‌های مسیر مسافرکش‌ها شکل می‌دهند. آلودگی صوتی که با توجه به مسقف بودن محیط دوبرابر می‌شود، سمفونی‌ای از وحشت و اضطراب را در این منطقه ایجاد می‌کند. هر مسیری یک دادزن دارد. هر مسیری یک صف نامنظم. رسیدن به هر مقصدی با تنش آغاز می‌شود.
بررسی نشان داد که جنین برای مثال، نسبت به طعم هویج بیشتر با چهره خندان، اما به طعم کلم با حالت ناراحتی و گریه واکنش نشان می‌دهد.
«چون» از نقش «کیم یو جونگ» در ساختار قدرت پیونگ به عنوان «ملکه دوفاکتو» یاد می‌کند و او را در برابر زن برادر خود که به عنوان بانوی اول قلمداد می‌شود قرار می‌دهد. او در کتاب درباره سلسله مراتب حاکم بر عرصه قدرت در کره شمالی در پشت پرده سخن می‌گوید.
رئیس جمهوری سوریه در اظهاراتی به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد روز ارتش در این کشور، از دستاوردهای نیروهای آن تمجید کرد.
ستاره پیشین پرسپولیس بعداز قرار گرفتن در لیست مازاد، به سپاهان رفته و این روزها در اردوی ترکیه حسابی خوشحال و خندان است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ