سیدخندان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاصل شهر تهران، نه سلیقه مدیران شهری که سلیقه کارت‌پخش‌کن‌های مؤسسات کنکور و دادزن‌های مسیر مسافرکش‌ها شکل می‌دهند. آلودگی صوتی که با توجه به مسقف بودن محیط دوبرابر می‌شود، سمفونی‌ای از وحشت و اضطراب را در این منطقه ایجاد می‌کند. هر مسیری یک دادزن دارد. هر مسیری یک صف نامنظم. رسیدن به هر مقصدی با تنش آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، استاندار جدید قم را تعیین کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی این کشور بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه تأکید کرد که به‌نظرمی‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به‌میدان بازگرداند.
رئیس دولت اصلاحات با تأکید مجدد بر این که ما هم با براندازی مخالفیم و هم با نحوه حکمرانی که وجود دارد، گفت: بنابراین به اینجا رسیدیم که خود اصلاحی شاید کم هزینه‌ترین و بهترین راه باشد. البته به شرطى که حاکمیت نظرات خیرخواهانه دیگران را تحمل کند و دست به اصلاح خود چه در ساختار، چه رویکرد و چه رفتار بزند.
دبیرکل حزب الله لبنان با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد موسوی با سر و صدای زیاد در تمرین تیم ملی آفتابی شد
سید جلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان، در انتطار بازگشت هم‌قطار قدیمی‌اش، کریم باقری، به تمرینات پرسپولیس است.
سید عبدالله نیمار، هافبک تیم الزمالک، پس از پس از عملکرد خوبی که در جام باشگاه‌های عربی داشت، از یک باشگاه عربستانی پیشنهاد دریافت کرد.
یادگار امام خمینی (ره) گفت: وحدت اسلامی یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مورد تأکید امام خمینی بود که امروز توسط رهبر معظم انقلاب کماکان دنبال می‌شود.
سید محمد خاتمی نوشت: سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آنست که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش‌ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است لطمه می‌بیند و نیز آسیبی که به منافع جمعی می‌زند بخصوص با شیوه‌ها و برخورد‌های ناروا، جایز است؟
سید محمد موسوی پیش به سوی ششمین حضور خود در جام ملتهای آسیا می‌رود.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو در رژیم صهیونیستی، وضعیت این رژیم را وخیم عنوان کرد.
سرمربی تیم ملی در یک بازی خیرخواهانه در شرق تهران شرکت کرده است.
محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران رسما به عضویت باشگاه فولاد سیرجان در آمد.
سید محمد موسوی تنها بازمانده نسل طلایی والیبال است که با آن نسل قدرت والیبال ایران به رخ جهان کشیده شد.
سید حسن خمینی گفت: امام در آخر عمر در خصوص مبارزه با تحجر می‌گفتند این کار قربانی می‌خواهد؛ قربانی یعنی آبرو و من هم حاضرم قربانی شوم. شجاعت امیرالمؤمنین (ع) فقط در احد، خندق، نهروان و صفین نیست؛ شجاعت امیرالمومنین (ع) در خانه نشینی ۲۵ ساله است.
سید محمد موسوی از نظر دفاعی عملکرد بدی را مقابل قهرمان المپیک پشت سر نگذاشت.
سید محمد خاتمی خطاب به جهانگیری نوشت: درگذشت بانوی والاقدر، با فضیلت و پارسا مادر گرانقدر جنابعالی و شهیدان بزرگوار یعقوب و محمد جهانگیری را صمیمانه به شما و خاندان شریف جهانگیری و همه بستگان داغدار تسلیت می‌گویم.
اثر «نشسته روی پل» به علت نوع متریالش که از جنس برنز است، از ارزش مادی بالایی برخوردار است که همین امر اثر را به سوژه مناسبی برای سارقان بدل می‌سازد. با این حال گویا از این مجسمه که روی مسیل خیابان شهید مجتبایی (سیمرغ) در سیدخندان نصب شده بود، حفاظت خاصی صورت نمی گرفت و همین امر کار را برای سارقان راحت ساخته بود.
سیدخندان تا سال‌های قبل از احداث خیابان رسالت به نام کوروش کبیر نامگذاری شد. این خیابان در آن دوران، فقط جاده‌ای قدیم بود. براساس مطالعه اسناد تاریخی، حدود دهه۴۰ خیابان شریعتی فعلی از شمال به جنوب شهر امتداد داشت.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
سید حسن امامی آخرین امام جمعه پیش از انقلاب در عصر پهلوی دوم که خاندان وی نسل اندر نسل و به شکل موروثی امام جمعه تهران بودند. سیدحسن امامی در سال ۱۳۴۳ به همراه جعفر شریف امامی یک لژ فراماسونری به نام لژ نور را تشکیل داد. دو روز بعد از خروج شاه در دی ۱۳۵۷ ایران را به مقصد سوئیس ترک کرد و سرانجام در مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در سوئیس بر اثر سرطان و در حالی که ماه‌های آخر عمر قادر به تکلم نبود و در اغما به سر می‏ برد، فوت کرد.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۱۴۰۰ با گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی‌هاشم به پلیس آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان چند نفر بر سر جای پارک خودرو رخ داده و جوان ۳۲ ساله‌ای به نام هادی نیز بشدت مجروح و ضارب نیز متواری شده است.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با اینحال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله سیدان هر خانه متری ۱۳۰ میلیون به فروش می رسد.
بازار اجاره بهای مسکن در محله سیدخندان مانند دیگر مناطق شمالی تهران با اجاره های میلیاردی روبه رو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ