بر اساس نتایج رای گیری، سنای آمریکا با اکثریت آراء، پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو را تصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد مستقل سنای آمریکا می‌گوید که حمایت از قطع کمک مالی این کشور به اوکراین، میان قانونگذاران و همچنین مردم آمریکا روبه افزایش است.
میچ مک‌کانل رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه هنگام صحبت در کنفرانس خبری خود به‌یک‌باره برای لحظاتی بی‌حرکت به نقطه‌ای خیره و این کنفرانس را برای مدتی نیمه کاره رها کرد.
سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
یک کمیته سنای آمریکا ایمنی انبارهای آمازون را بررسی می کند. برنی سندرز رییس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی(HELP) با ارسال نامه ای به اندی جسی مدیر آمازون از آغاز تحقیق خبرداده است.
مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به لغو مجوزهای جنگ عراق رأی مثبت داد.
مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به لغو مجوزهای جنگ عراق رأی مثبت داد.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در ادعایی مداخله جویانه برخی درخواست های خصمانه علیه ایران را مطرح کرده است.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می گوید به دلیل رویکرد رئیس جمهور ترکیه، مخالف فروش جنگنده های اف -۱۶ به این کشور است.
سنای آمریکا بودجه موقت ۱.۷ تریلیون دلاری  برای دولت را تصویب کرد.
سنای آمریکا لایحه ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیوئی تیک تاک را در همه تلفن‌ها و دستگاه‌های دولت فدرال آمریکا تصویب کرد.
بودجه نظامی ۸۵۸ میلیارد دلاری آمریکا به تصویب مجلس سنای این کشور رسید و برای تبدیل شدن به قانون نیازمند امضای رئیس جمهور است.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قطعنامه ای در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران، خواستار اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه نقض حقوق بشر شد.
انتخابات کنگره در حالی پایان یافت که طبق پیش‌بینی‌ها، دموکرات‌ها اکثریت سنا را حفظ اما مجلس نمایندگان را به جمهوری‌خواهان واگذار کردند؛ شرایطی که دو سال آینده را برای دولت بایدن سخت می‌کند.
دموکرات‌های آمریکایی توانستند با کسب ۵۰ کرسی، جمهوری‌خواهان را با ۴۹ کرسی شکست دهند و کنترل این مجلس کنگره آمریکا را به دست بگیرند.
با پیروزی دموکرات‌ها در آریزونا و کشیده‌شدن انتخابات در ایالت جورجیا به دور دوم، عملا نتیجه نهایی انتخابات سنای آمریکا در ۱۵ آذر مشخص خواهد شد.
یک نامزد مستقل سنای آمریکا معتقد است کشورش باید از تشدید تنش ها در اوکراین دست بردارد.
یکی از کمیته‌های سنای آمریکا در واکنش به تصمیم اخیر اوپک‌پلاس مبنی بر کاهش عرضه روزانه ۲ میلیون بشکه‌ای نفت، لایحه‌ای را تصویب کرد.
کمیته قضایی سنای آمریکا رای به تایید لایحه ای داد که طبق آن سازمان های خبری می توانند با یکدیگر متحد شوند و درباره دسترسی به درآمد بیشتر با گوگل و متا مذاکره کنند.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا لایحه‌ای را برای افزایش حمایت از تایوان ارائه کرد.
رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنای آمریکا پیش بینی کرد: دموکرات‎ها اکثریت مجلس نمایندگان را از دست خواهند داد.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قانونی جدید، کمک های نظامی آمریکا به تایوان را بسط داد.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می‌گوید ترکیه، همراه با چین، روسیه و تغییرات اقلیمی، از چالش‌های مهم در عرصه بین‌المللی هستند.
رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا با پذیرش وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بخت حزب خود را برای به دست گرفتن کنترل سنا ۵۰-۵۰ پیش‌بینی کرد.
مجلس سنای آمریکا با پیوستن فنلاند و سوئد به پیمان ناتو موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ