در شبانه‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۳.۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
امروز تا این لحظه بیش از ۲۰۳ نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.
قاسم زاده گفت: براساس نتایج سومین مرحله آماربرداری سراسری برداشت از منابع آب کشور حدود۹۲ میلیارد متر مکعب است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی امروز و فردا کیفیت هوا در نواحی جنوبی کشور کاهش می یابد.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۲۰۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
بررسی تحقیق نشان داد که در مقایسه با مصرف کم، مصرف زیاد میوه ممکن است با کاهش ۶۱ درصدی خطر سقط جنین همراه باشد. برای محصولات لبنی این کاهش ۳۷ درصد، برای غلات ۳۳ درصد، برای غذاهای دریایی و تخم مرغ ۱۹ درصد است.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
ناسا با همکاری وزارت دفاع، شرکت بوئینگ را برای تولید X-۳۷ انتخاب کرد. این هواپیمای فضایی آزمایشی، وظیفه آزمایش کردن فناوری‌های جدید، از تعمیر ماهواره‌ها گرفته تا دستیابی به قابلیت استفاده مجدد کامل، و کاهش هزینه ارسال محموله به مدار زمین با یک دهم هزینه، را به عهده داشت.
بودجه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی برای سال آینده حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است و پژوهشگران جمعت می‌گویند؛ کلیدی ترین راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشگیری از مهاجرت آنها است.
­مدیر آبفای استان تهران گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون حدود ۴۷ میلی متر بارندگی داشتیم که در مقایسه با سال گذشته ۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
سخنگوی قوه قضاییه از برگزاری ۸۰ جلسه با سازمان ها و وزارتخانه های مختلف و ارائه ۳۷ پیشنهاد اصلاحی در رابطه با قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوا خبر داد.
لوکا مودریچ به همراه تیم ملی کرواسی به کارش در جام جهانی ادامه خواهد داد.
با سپری شدن ۳۷ روز از سال آبی جدید میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود ۱۷.۹۵ میلیارد مترمکعب بوده و شاهد کاهش ۱۲ درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته هستیم.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به قطع آب ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک بد مصرف آب در کلان‌شهر تهران برای ساعت‌هایی در روز گفت: در شرایط فعلی تنها ۳۷ درصد سد ها پر هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: در شرایط فعلی تنها ۳۷ درصد سد ها پر هستند.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ