کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، تکرار شادی گل معروفش توسط فوتبالدوستان سرتاسر جهان را موجب خوشحالی خود دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«غذای بدون پلو و گوشت غذا نیست!» بله! خیلی‌ها اعتقادشان این است. کاری هم نمی‌شود کرد! پس برایتان یک غذای جدید داریم که هم پلو دارد و هم گوشت! اسمش هم جذاب است.
بله این تصویر را تأیید کرده و توضیح داده که این تصویر به سیستم مانیتورینگ این پلتفرم مربوط می‌شود و اضافه کرده است: «بله به‌عنوان یک پلتفرم مانند تمام پلتفرم‌های دیگر موظف است تدابیر لازم را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ها و حفظ امنیت، درباره فعالیت کاربران خود در پلتفرم، اتخاذ کند.»
رئال مادرید یک آکادمی فوتبال پویا و فعال دارد، ولی به ندرت به پدیده‌های ظهورکرده از این آکادمی اعتماد می‌شود. در عوض رئال همیشه نگاهی ویژه به خرید پدیده‌های خارجی جوان دارد.
رئال مادرید یک آکادمی فوتبال پویا و فعال دارد، ولی به ندرت به پدیده‌های ظهورکرده از این آکادمی اعتماد می‌شود. در عوض رئال همیشه نگاهی ویژه به خرید پدیده‌های خارجی جوان دارد.
پاسخ محققان به این سوال یک "بله" قطعی نیست. به نظر می‌رسد که مصرف مکمل‌های ویتامینی به ویژه مولتی ویتامین ها، آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنیم سودمند نیست...
هواداران عربستانی منتظر عقد یک قرارداد تاریخی و حضور لیونل مسی در پیراهن الهلال در فصل جدید هستند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به سوال یک هوادار در مورد بازگشت مسی پاسخ شگفت‌انگیزی داد.
تصمیم مدیران بایرن مونیخ در برکناری یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم، از نگاه بسیاری در ادامه روند همیشگی این باشگاه بوده است.
کیانیان: در حوزه سیاست بله یک حاکمیت‌هایی هستند از جمله حاکمیت خودمان. آنقدر راجع به همه چیز تنگنا ایجاد می‌کنند که بی‌خودی همه چیز سیاسی می‌شود. مساله حاکمیت آب یک مساله سیاسی است، چون مساله اساسی کشور است. ولی به من می‌گویند چرا در هر کاری دخالت می‌کنی؟ زیدآبادی: وقتی شما گفتگو نمی‌کنید و آرای‌تان در معرض نقد قرار نمی‌گیرد نسبت به داشته‌های ذهنی‌تان خیلی توهم پیدا می‌کنید و خیال می‌کنید راه‌حل دارید و هرچه منزوی‌تر می‌شوید کمتر صحبت می‌کنید، کمتر نقد می‌شود و این تقویت می‌شود.
مدافع پیکان می‌گوید کادرفنی حریف از دقیقه یک قصد داشتند روی داور تاثیرگذار باشند.
زارع پور، وزیر ارتباطات در یک برنامه زنده اقدام به برقراری تماس تصویری از طریق یکی از پلتفرم های داخلی(بله) با خارج از کشور کرد و کیفیت تماس را در مقابل دوربین ها به نمایش گذاشت.
باشگاه فولام که دیشب در مقابل چلسی به تساوی بدون گل رسید با یک توییت آبی‌های لندن که درباره ریس جیمز منتشر شده بود شوخی کرد و خبرساز شد.
این که نام دو برادر پناهندۀ جناب پیمان جبلی و عموهای مرحوم امین جبلی، میثم و مقداد است یعنی قرار بوده رویش باشند ولی ریزش شده‌اند. بله، رویش و ریزش در یک مسیر طبیعی است اما وقتی رویش‌ها ریزش می‌کنند شاید دیگر چندان طبیعی نباشد. جنبۀ نمادین این داستان بر وجه واقعی آن می‌چربد.
مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
پپ گواردیولا در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد دلیل تعویض دو مدافع کناری تیمش بین دو نیمه پاسخ جالبی داد.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اینکه نمایندگان عنوان می‌کنند قصد استیضاح بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت و درمان را دارند، بیان کرد: بله برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان هم یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.
روحانی نواندیش گفت: برخی افراد به درستی اشاره می‌کنند که بنیه نظامی کشور قوی است، بله درست است و بنیه نظامی باید هم قوی باشد، اما مگر توان نظامی همه چیز است و موضوع را حل می‌کند، وفاق ملی نیز نقشی حیاتی در حفظ کیان یک کشور و امنیت ایفا می‌کند. اگر ما واقعاً دنبال حل مشکلات مملکت هستیم باید این اعتراضات با تدبر حل و فصل شود، کجای دنیا اعدام و کشتن راهگشا و حلال مشکل بوده است،
لیونل مسی که امشب در بازی آرژانتین و استرالیا هزارمین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را برگزار می‌کند در دقیقه 35 یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش را از حریف پیش بیندازد.
علیرغم پیشرفت‌های بزرگ صورت گرفته فناوری بارورسازی ابرها هنوز یک صنعت خاص است و راه حل معجزه آسایی را ارائه نمی‌دهد.
علیرغم پیشرفت‌های بزرگ صورت گرفته فناوری بارورسازی ابرها هنوز یک صنعت خاص است و راه حل معجزه آسایی را ارائه نمی‌دهد.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی است الکساندر ایساک، ستاره سوئدی سوسیداد، پیش از پیوستن به نیوکسل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده بود.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: من به مانند گذشته معتقدم ایران در رابطه با آمریکا یا باید یک بله بزرگ بگوید یا یک نه بزرگ. در غیر این صورت هزینه های زیادی پرداخت خواهد شد و همچنان ادامه خواهد داشت و بازنده بزرگ آن مردم خواهند بود.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: هیات اجرایی می تواند به کمیته ملی المپیک کمک کند نه اینکه فقط به عنوان یک عضو بله و خیر بگوید.
اگر جواد نکونام پاسخ پیشنهاد استقلال را تا 48 ساعت دیگر ندهد از لیست گزینه‌های این تیم خارج خواهد شد. نکونام تنها گزینه مدیران استقلال نیست و آنها چند گزینه دیگر هم دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ