آرنات دانجوما، ستاره هلندی فصل پیش ویارئال که به شادی گل کبرایش معروف است، به طور رسمی به اورتون پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد اولین تیم لیگ برتری تاریخ لیگ ایران بود که همزمان از پنج بازیکن خارجی خود استفاده کرد.
قوانین جدید نقل و انتقالاتی و وضعیت مالی باشگاه ها باعث ورود فوتبالیست های عراقی به لیگ برتر ایران شده است.
تیم فوتبال تراکتور که مسیر درستی را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر در پیش گرفته، با تدابیر مالک باشگاه و سرمربی اسپانیایی این تیم، در فصل بیست و سوم یکی از شانس‌های اصلی خواهد بود.
حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت شد؛ او می‌گوید ماندن این تیم در لیگ دو، ظلم به فوتبال ایران است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رعایت فیرپلی مالی رقابت در لیگ برتر پویاتر خواهد شد.
این گزارشی است از دفتر کار خصوصی پرسروصداترین مالک فوتبال ایران با قرار ملاقات‌های ویژه و خاص...
سازمان لیگ صبح امروز آیین‌نامه مربوط به سقف بودجه را به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
تیم ملی واترپلو ایران در آخرین دیدار از مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو آلمان با پیروزی برابر تیم مالت به کار خود پایان داد.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
اگر جم نجفی را ایرانی حساب کنیم، او سومین مالک ایرانی این لیگ خواهد بود: بعد از فرهاد مشیری(اورتون) و بهداد اقبالی(چلسی).
داوران هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شدند.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی شرایط مالی ویژه ای را برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته است.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
خونتوود که یک مالک ایرانی دارد در دور دوم جام حذفی اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
مس رفسنجان، تیمی که در بین اهالی فوتبال با لقب کهکشانی و بودجه آنچنانی شناخته شده، روزهای عجیبی را از نظر مالی پشت سر می‌گذارد.
اختلاف بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال یکی از مهمترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران در این سال‌هاست که عدد ادعایی در آن بیش از بودجه برخی تیمهای لیگ برتری است.
در بخشی از گزارش رسانه اسپانیایی دلیل اصلی باخت سنگین لورکوزن و ژابی آلونسو در لیگ قهرمانان اروپا را مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو معرفی کرد.
داوران هفته هشتم لیگ برتر ایران اعلام شدند در حالی اعلام شدند که سوت بازی پرسپولیس و استقلال در اختیار عرب براقی و حاج ملک خواهد بود.
مارک لبدوف، سرمربی استرالیایی از هدایت تیم ملی والیبال اسلوونی برکنار شد.
دومین شکست تیم فوتبال شارلوا در لیگ بلژیک، انتقاد هواداران این تیم از مالک ایرانی باشگاه را در پی داشت.
در شرایطی که حضور در رویداد بزرگی مثل لیگ ملت های والیبال سخت و دشوار است شرکت «غنچه» به عنوان یک برند قدیمی و باتجربه ایرانی توانسته است حضور درخشانی در جمع حامیان مالی لیگ ملت ها داشته باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ