کارلوس کی روش و مهدی طارمی در حاشیه نشست خبری با لبخند جلوی دوربین عکاسان قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
یک رسانه انگلیسی نوشت که آرسنال برای جانشین گابریل ژسوس، به سراغ مهدی طارمی خواهد رفت.
بحث بر سر صحنه مشکوک بین طارمی و ویکرز میانه سرمربی تیم ملی و داور مطرح اسپانیایی را خراب نکرد.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
تقابل نابرابر ایران با گران‌ترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
در دیدار ایران و انگلیس، آمارها و رکوردهای بسیاری جابجا و شکسته شد که اغلب آن برای تیم کی‌روش، جنبه منفی دارد!
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
این شروع طوفان اسکوچیچ علیه سرمربی فعلی ایران است: هدایت ایران در قطر بر عهده کی روش است که دو بار در مسابقات مقدماتی اخراج شد و من مفسر تلویزیون شدم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که پرتغال در حال حاضر هم بازیکنان بزرگی دارد و هم تجربه خوبی. او معتقد است این جام جهانی بهترین فرصت برای قهرمانی جهان است.
در معرفی کوتاه گروه دوم جام جهانی از سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به عنوان سه ستاره کلیدی ایران یاد شده است.
یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای رسیدن به گل، استفاده از ضربات ایستگاهی و همچنین پنالتی است. موضوعی که خیلی از تیم‌ها روی آن حساب می‌کنند و برایش برنامه می‌ریزند. این هم تاکتیکی است که ایران با بازیکنانی که در اختیار دارد، راحت‌تر از بقیه می‌تواند از آن استفاده کند. بخصوص در بخش پنالتی که مهدی طارمی در خط حمله حضور دارد که خودش یک متخصص و متبحر در این کار است.
خبرگزاری رویترز در گزارشی به تمجید از عملکرد مهدی طارمی طی فصول اخیر پرداخته است.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
کارلوس کی‌روش بازی سردار آزمون و مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا می‌کند.
با کارنامه‌ای که طارمی در بازی‌های باشگاهی دارد، آمار گل‌های ملی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و حتی به نیم گل زده در هر مسابقه هم نمی‌رسد. او طی ۵۸ بازی ۲۸ گل زده است. این بدان معناست که طارمی حتی به متوسط گلزنی کریم باقری در تیم ملی هم که یک هافبک تدافعی و بعضا مدافع میانی است نرسیده. بخشی زیادی از این اتفاق متوجه همین سیستم و تفکرات کارلوس کی‌روش است که مانع از نزدیک‌شدن بیشتر مهدی طارمی به باکس تیم حریف می‌شود
نشریه اوجوگو به نقل از کی‌روش به حمایت از طارمی پرداخت و نوشت: چیزی که نتواند تو را بکشد، تو را قوی‌تر خواهد کرد.
کی روش و کاروالیال دو سرمربی فعلی و سابق مهدی طارمی در گفتگو با روزنامه اوجوگو پرتغال، به دفاع از مهاجم ایرانی پرداخته اند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به هجمه‌ها علیه مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغالی واکنش نشان داد و به آموزش خود به بازیکنانش در این خصوص اشاره کرد.
تمامی روزنامه‌ها و رسانه‌های مطرح کشور پرتغال نسبت به پیروزی تیم ملی ایران با گلزنی طارمی واکنش نشان داده‌اند.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
هیچ کس به جز مهدی طارمی از این بی نظمی صحبت نکرده بود و او بود که در مصاحبه با عادل فردوسی پور کاری کرد که پشت پرده‌های تیم ملی مشخص شود و در نهایت اسکوچیچ در آستانه جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش بدهد.
مهدی طارمی یکی از مخالفان ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران بود و حالا مدیر برنامه او از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی اظهار رضایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ