اهواز - نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در آبادان آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
نشست سران سه قوه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد و مهم‌ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه‌گانه قرار گرفت.
نشست استاندار تهران با سازمان‌های مردم نهاد
سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نشست مشترکی با سرپرستان و اعضای کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کردند.
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.
نهمین پیش نشست تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با محوریت ارزیابی وضعیت تحقق تکالیف قانون جهش تولید مسکن برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخیراً در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مصوبه بسیار خوبی مبنی بر تشکیل قرارگاه مشترکی بین دستگاه‌های فرهنگی کشور صورت گرفت و معتقدیم عفاف و حجاب مسئله اصلی کشور ما نیست چرا که مردم عمیقاً به این مهم اعتقاد دارند.
در اولین نشست قرارگاه اربعین موضوع دو برابر شدن افزایش پروازهای ویژه اربعین به عراق مورد بررسی قرار گرفت.
در نشست قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت مقرر شد کارگروهی مشترک برای پیگیری تخلفات برخی مراکز درمانی و ارائه دهندگان خدمات سلامت تشکیل شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در قرارگاه نوروزی امین گفت: امروز در حوزه مقابله با معضلات و مشکلات اقتصادی حجت بر همگان تمام شده است و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در این مصاف پذیرفتنی نیست.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: عدم همراهی و ناهماهنگی برخی مدیران و دستگاه‌ها برای انجام اقدامات مورد نیاز قرارگاه عملیاتی سفر این کلانشهر مذهبی قابل توجیه نیست و زمان را هدر می‌دهد.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
مشاور وزیر و رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست و به همین منظور رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات کشاورزی راه‌اندازی شده است.
اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.
مدیر قرارگاه جهادی حاج عبداله والی گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲۶ اردوی جهادی توسط این قرارگاه در ۱۷ استان کشور برگزار شد.
فرمانده سابق قرارگاه ثارالله که این روزها روی صندلی مجلس شورای اسلامی نشسته است امشب به میان مدافعان امنیت رفت تا با آنها خوش و بش کرده و خداقوت بگوید.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی شرط دریافت وام اشتغالزایی سربازان را اعلام کرد و گفت: برای دریافت این وام فرقی نمی کند که در فراجا خدمت کرده باشید یا سپاه و ارتش.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی شرط دریافت وام اشتغالزایی سربازان را اعلام کرد و گفت: برای دریافت این وام فرقی نمی کند که در فراجا خدمت کرده باشید یا سپاه و ارتش.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست با دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از راه‎اندازی قرارگاه مهارت آموزی در این سواحل خبر داد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به سفر وزیر کشور به عراق و وعده مسئولان عراقی برای انجام یک سری تعهدات افزود: این تعهدات هنوز عملیاتی نشده و آن شرایط نگران‌کننده هنوز پایدار است، لذا تصمیم گرفتیم که فعلاً زائرانی که هنوز سوار اتوبوس نشدند و بلیط برای آن‌ها برای صادر شده بلیط این زائرین باطل شود و بعداً وجه آن‌ها عودت داده خواهد شد.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: از نظر ما رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در اولویت نخست قرار دارد.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با شهردار منطقه ۱۴، آخرین وضعیت تحقق برنامه های قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت و ظرفیت های موجود در این منطقه مطرح شد و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ