کاخ سلطنتی مالزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که انور ابراهیم به عنوان دهمین نخست وزیر مالزی منصوب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، پیرامون اقدام موهن اخیر علیه قرآن کریم در سوئد گفتگو و تبادل نظر کرد.
مشاور رئیس امارات به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب واکنش نشان داد و آنرا گامی مثبت در مسیر نقش احیای کشورهای عربی در پرونده سوریه دانست.
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با شاناز ابراهیم، همسر رئیس‌جمهور عراق در تهران دیدار و بر ضرورت افزایش همکاری‌های دو جانبه در حوزه بانوان تاکید کرد.
فواد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل قبول توصیف کرد و تاکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
وزیر امور خارجه امریکا اظهار داشت: تعهد ما به امنیت اسرائیل محکم است و هرگز آن را رها نخواهیم کرد.یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد امنیت اسرائیل، گسترش توافق ابراهیمی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری سالانه خود با خبرنگاران در آنکارا با اعلام خبر سفر «سید ابراهیم رییسی» به آنکارا تصریح کرد: ثبات ایران برای ما مهم است.
دولت انور ابراهیم، ​​نخست‌وزیر مالزی رای اعتماد دو سوم نمایندگان پارلمان این کشور را به دست آورد.
ائتلاف پاکاتان هاراپان (PH) انور ابراهیم بیشترین کرسی‌ها را در انتخابات به دست آورد، اما هیچ حزب یا ائتلافی اکثریت ۱۱۲ کرسی پارلمان که برای تشکیل دولت لازم بود، بدست نیاورد.
امروز شنبه انتخابات پارلمانی در مالزی در حالی آغاز شده که پیش بینی ها حاکی از آن است که ائتلاف مخالفان به رهبری «انور ابراهیم» می تواند اکثریت کرسی های پارلمان را بدست آورد.
مشاور رئیس امارات اعلام کرد: روابط راهبردی امنیتی این کشور با امریکا جای تردید ندارد، اما باید طرف امریکایی پایبندی بیشتری به این روابط نشان دهد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
انور قرقاش مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور دیپلماتیک امروز سه شنبه تاکید کرد: سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات به روسیه، در حوزه تصمیمات حاکمیتی امارات متحده عربی قرار دارد.
انور قرقاش مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی درباره بازگشت سفیر این کشور به ایران پس از گذشت ۷ سال، اظهار نظر کرد.
با پیشنهاد دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، منصور چاوشی به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
بهار هزار و چهارصد، هفت روزه شد و امیدها رو به فزونی است که با عدم سفر و تداوم این خانه نشینی موثر، شاهد کنترل کامل بحران کرونا در ایران در ماه‌های پیش رو باشیم و آهسته آهسته شرایط به حالت عادی بازگردد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.
در این دوران بس پیچیده که پایانش مبهم است و باید تا مدتی به آن عادت کرد و زندگی و کسب و کار را نیز تا جای ممکن از راه دور با آن تطابق داد، انتظار این است زمینه‌های لازم نیز فراهم شود و احساس آرامش مالی و افزایش امنیت شغلی در این مسیر برداشته شود
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ