قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد ۲۰۲۱ جهان معتقد است باید دوباره با تمام وجود تلاش کند تا دوبنده تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی ۲۰۲۳ را به چنگ آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شرط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان از صعود ایران به عنوان صدرنشین بالاتر از قطر و کره‌جنوبی ابراز خوشحالی کرد.
مسیر صعود تیم ملی به جام جهانی بعد توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، تاکید کرد: با طراحی و اجرای چرخه انتخابی تیم ملی، کشتی‌گیران جوان‌ برای رسیدن به تیم ملی انگیزه مضاعفی گرفته‌اند.
رقابت‌های حساس کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مراحل حساس انتخابی تیم ملی، با حضور ستاره‌های کشتی ایران در ارومیه برگزار خواهد شد و غایبان در این رقابت‌ها شانسی برای رسیدن به تیم ملی نخواهند داشت.
از میان قهرمانان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی، دو کشتی‌گیر با مجوز کمیته فنی در این رقابت‌ها حاضر شدند و به عنوان قهرمانی رسیدند.
محمدرضا مختاری و پژمان پشتام که در دو سال اخیر عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بودند، از رسیدن به فینال پنج وزن دوم جام تختی بازماندند.
سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک گفت: کسب سهمیه جام جهانی، کار بزرگ و خاصی است که در هر ورزشی اتفاق نمی‌افتد ولی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باید به پوست اندازی هم فکر کنند.
دارنده ۳ مدال طلای آسیا از بازگشت خود به میادین و حضور در جام تختی پس از انجام عمل جراحی خبر داد و گفت: انگیزه زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم.
کاپیتان تیم ملی فرانسه با ثبت نخستین کلین‌شیت خودش در جام جهانی قطر فرانسه را در رسیدن به فینال رهبری کرد.
جولین آلوارز، ستاره تیم ملی آرژانتین، پس از پیروزی مقابل کرواسی در نیمه‌نهایی جام جهانی، تاکید کرد که تیمش شایسته رسیدن به فینال بود.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
ژاوی شب گذشته تایید کرد که به رونالد آرائوخو اجازه داده تا زودتر به اردوی تیم ملی اروگوئه ملحق شود تا این شاید از لحاظ روحی کمک بزرگی برای ریکاوری او در راه رسیدن به جام جهانی باشد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب برای رسیدن به دیدار پایانی جام بین قاره‌ای باید از سد میزبان مسابقات بگذرد.
در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران، استقلال توانست با ارائه نمایشی بهتر از سد نساجی عبور کند و فاتح این جام شود.
درحالیکه تیم ملی فرانسه انگولو کانته و پل پوگبا را در قطر قطعا در اختیار نخواهد داشت اعلام مصدومیت پرسنل کیمپمبه و ابهام در رسیدن کریم بنزما کابوس این تیم را تاریک‌تر کرده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به دنبال چهارمین مقام قهرمانی خود در جام بین قاره‌ای است.
تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 1994 آمریکا، در دیداری تدارکاتی هامبورگ آلمان را در حضور صد هزار نفر شکست داد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی با کی‌روش کار سختی برای صعود به دور دوم جام جهانی ندارد.
تیم ملی ایران با 37 گل زده و 2 گل خورده به دیدار فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
کریمی که عزم خود را برای بازگشت به تیم ملی و بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ جزم کرده، با نمره ۷ و حضور ۷۳ دقیقه‌ای در زمین، توانست باز هم جواب اطمینان سرمربی ۴۲ ساله کایسری اسپور را بدهد.
دیدیه دشان، سرمربی باتجربه تیم ملی فرانسه، تاکید کرد پل پوگبا در جام جهانی قطر 2022 حضور خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ