تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب برای رسیدن به دیدار پایانی جام بین قاره‌ای باید از سد میزبان مسابقات بگذرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان به دلیل عدم راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: تبانی بین تیم‌های عربی مانع از صعود ما به مرحله بعدی شد.
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
طلایی پوشان اصفهانی اعتقاد داشتند بازیکنان الریان قطر در بازی با الکاظمه کویت از عمد شکست خوردند تا سپاهان حذف شود و دو تیم قطری و کویت به نیمه نهایی صعود کنند! -در چارچوب رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
ارومیه- نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی پنج وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
ارومیه- نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۴ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.
اعضای کادر فنی تیم ملی دو بازی نیمه نهایی جام حذفی بین تیم های استقلال – نساجی و هوادار – پرسپولس را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
یکی از 2 مسابقه نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پنجشنبه بین هوادار و پرسپولیس برگزار خواهد شد؛ مسابقه پرسروصدایی که سرانجام قرار شد در ورزشگاه دستگردی تهران و بدون حضور تماشاگران به انجام برسد.
سازمان لیگ برنامه ای برای همزمانی بازی های نیمه نهایی جام حذفی ندارد و به نظر درخواست باشگاه هوادارعملی نخواهد شد.
مسابقات سه وزن سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف با راهیابی چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابتها پیگیری شد.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
پس از پایان بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر ؛ طرفداران دو تیم فوتبال فرانسه و مراکش به خیابان‌های پاریس آمدند.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی شامگاه امروز بین تیم های فرانسه و مراکش برگزار خواهد شد.
نیمه نهایی بین فرانسه و مراکش سه تقابل فردی جذاب هم در دل خود جای داده است.
دانیله اورساتو، داور مشهور ایتالیایی، برای قضاوت بازی نیمه نهایی جام جهانی بین آرژانتین و کرواسی انتخاب شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی جام بین قاره ای ۲۰۲۲ به مصاف امارات رفت و ۵ بر ۲ میزبان را شکست داد و فینالیست شد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای بازی نیمه نهایی جام بین قاره‌ای اعلام شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل ژاپن به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای امارات صعود کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام بین قاره ای را با پیروزی برابر ژاپن به پایان رساند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام بین قاره ای را با پیروزی برابر ژاپن به پایان رساند.
مسلم اولادقباد، ملی‌پوش فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا که بین دو تیم ایران و تایلند برگزار شد، انتخاب شد تا برای دومین بار در این مسابقات به این افتخار دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ