عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی با کی‌روش کار سختی برای صعود به دور دوم جام جهانی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از رونمایی از نسل جدید هیوندای سانتافه که حاشیه‌ساز و همراه با انتقادهای مختلف بود، نوبت به معرفی رقیب مستقیم آن رسیده است. کیا رسما تصاویر فیس‌لیفت کیا سورنتو را منتشر کرده است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
تقریبا همه در باشگاه استقلال از اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل اطلاع داشتند و سرانجام این دوئل به سود مرد پرتغالی آبی ها به پایان رسید.
تغییر عادت کار دشوار و چالش برانگیزی است و برخی مواقع با کمی کمک می‌توان راحت‌تر آن را انجام داد. به خاطر بیاورید که چگونه تشویق‌های یک معلم شوق فراگیری را در شما افزایش می‌داد. با وجودی که رسیدن به هدف خود پاداش بزرگی به همراه دارد.
سعید عزت‌اللهی در لیست امیر قلعه‌نویی هم قرار گرفت تا تغییرات کادرفنی آسیبی به جایگاه او نزند.
سرانجام اتفاقی که محمود فکری انتظارش را می‌کشید، فرا رسید و او نتوانست فصل را با سایپا به انتها برساند.
مربی هوادار می گوید بازیکنان این تیم با کیفیت و‌با انگیزه هستند ولی با تغییرات در نیم فصل دوم قطعا روندشان بهتر از قبل خواهد شد.
طبق آخرین تغییرات نرخ سود در بازار بین بانکی، این نرخ در سال جاری برای دومین بار به نرخ ۲۱ درصد رسیده است‌.
وزن می‌تواند یک موضوع انتخابی باشد. اگر وقتی روی ترازو می‌روید خوشحال نیستید می‌توانید تغییراتی در رژیم غذایی و شکل ظاهری بدن خود ایجاد کنید. با این وجود، کاهش وزن همیشه یک گزینه اختیاری نیست چرا که گاهی اوقات اضافه وزن می‌تواند سلامتی و تندرستی شما را به خطر بیاندازد.
براساس آخرین تغییرات جدول سود بین بانکی، این نرخ به ۲۰.۹۹ درصد رسیده است.
قیمت یورو و دلار در بازار آزاد با تغییرات جدی نسبت به دیروز مواجه نبود.
اسطوره فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است دوره فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان رسیده و فوتبال قطر باید مسیر تازه ای را آغاز کند.
تیم ملی فوتبال ایران توانست با پیروزی برابر ولز، به رتبه بیستم آسیا بازگردد اما صدر آسیا همچنان در اختیار ژاپن است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
ملی‌پوشان فوتبال ایران که با شرایطی متفاوت نسبت به دو دوره گذشته گام در نخستین دیدار جام بیست و دوم گذاشتند و شکست سنگینی را متحمل شدند، حالا به بازی مرگ و زندگی رسیدند.
کرمانشاه- مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به تغییرات نظام تامین سرمایه بازار، گفت: سهم بازار بورس در تامین مالی شرکت‌ها به ۲۵ درصد رسیده است.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیکاراگوئه مشخص شد تا سرمربی این تیم برای رسیدن به مردان اصلی مورد نظرش تغییرات را ادامه دهد.
سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال کشورمان نیازمند گذشت زمان برای به نتیجه رسیدن تغییرات ساختاری در این باشگاه خواهد بود.
نیمه اول جدال دو تیم هوادار و استقلال با برتری آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.
بعد از نیاب قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا و اتفاقات عجیب و غریب لیگ برتر، وقت تغییرات مدیریتی در این رشته فرا رسیده است.
بعد از نیاب قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آسیا و اتفاقات عجیب و غریب لیگ برتر، وقت تغییرات مدیریتی در این رشته فرا رسیده است.
شهردار تهران گفت: حدود پنج ماه برای تغییر مدیران و شهرداران کار کرده و ۳۳ پارامتر را ارزیابی کرده‌ایم و اکنون تغییر مدیریت در شهرداری به اتمام رسیده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت تا آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین، تأکید کرد که اردوگاه جنین همچنان کابوس صهیونیست ها و الگوی مقاومت باقی خواهد ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ