رقابت‌های حساس کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مراحل حساس انتخابی تیم ملی، با حضور ستاره‌های کشتی ایران در ارومیه برگزار خواهد شد و غایبان در این رقابت‌ها شانسی برای رسیدن به تیم ملی نخواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی با انتشار تصاویری از برداشت سبزیجاتی از قبیل هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... از باغ نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محصولات ارگانیک تازه مستقیماً از باغ. دیوید تیلور را در این کار دختر خردسالش همراهی می‌کرد. حدود یک ماه دیگر تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان باقی مانده و حسن یزدانی برخلاف تیلور که در فضای مجازی حسابی فعال است، این روز‌ها در سکوت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است.
دردانه ورزش‌دوستان ایرانی بهترین سال دوران ورزشی خود را رقم می‌زند. این نه یک ابراز امیدواری که یک حقیقت است.
حسن موسوی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آن‌ها پرداخت و گفت: آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که این کودکان ۲۰ برابر مستمری که به خانواده‌های آن‌ها داده می‌شود، درآمد دارند.
سید حسن خمینی گفت: امام در آخر عمر در خصوص مبارزه با تحجر می‌گفتند این کار قربانی می‌خواهد؛ قربانی یعنی آبرو و من هم حاضرم قربانی شوم. شجاعت امیرالمؤمنین (ع) فقط در احد، خندق، نهروان و صفین نیست؛ شجاعت امیرالمومنین (ع) در خانه نشینی ۲۵ ساله است.
با نظر حسن رنگرز، در هر وزن 3 فرنگی کار به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شدند.
حسن روحانی گفت: ازصداوسیما استفاده کنیم و مردم را بیاوریم. حکومت که ۳ میلیون یا ۵ میلیون نفر نیستند، ما همه ۸۵ میلیون کنار هم هستیم.
طبق ادعای اسپورت 1، توماس توخل تصمیمی برای استعفا از هدایت بایرن ندارد و با وجود ناراحتی شدید از اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، برنامه‌ریزی برای فصل بعد را شروع کرده است.
نابغه روس از رفتار حسن یزدانی بعد از کشتی حیرت کرد.
تیم فولاد ب خوزستان در دیدار خارج از خانه برابر فولاد هرمزگان با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.
حسن یزدانی شانس موفقیت در المپیک پاریس و قرار گرفتن در جمع پرافتخارترین‌های کشتی جهان را دارد.
سایت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به طور رسمی آغاز به کار کرد.
طرح تولید شبه‌مساله‌ها، تا کنون نتوانسته گرهی از مشکلات و بحران‌های کشور باز کند. اثبات شده که نظریه‌پردازی‌های عباسی و دوستانش از واقعیات جامعه دوره بوده و فاقد کارایی هستند. برای نمونه وقتی عباسی در اوایل روی کار آمدن دولت رئیسی می‌گوید: «باید اقتصاددان‌ها را به گاری ببندیم»؛ و اکنون مهم‌ترین مساله کشور اقتصاد است، بی‌اعتباری چنین ادعا‌یی اثبات می‌شود
سید حسن خمینی گفت: این گروه در دفاع از موضع خود می‌گویند «همه کسانی که در تاریخ حرف نو زده اند، ابتدا اکثریت نبوده اند.» این سخن کاملا درست است؛ «حقیقت» هیچ نسبتی با اکثریت ندارد، ولی باید توجه داشت که «اطاعت» نسبت مستقیم با اکثریت دارد. پس می‌توان گفت که حقیقت چیزی نیست که همه مردم می‌گویند؛ ولی اگر شما نتوانستید حرف خودتان را به دیگران برسانید باید بپذیرید که به «نظر جمعی» عمل کنید.
یکسال مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی وبسایت رسمی حسن روحانی به طور آزمایشی آغاز به کار کرد.
حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با نظارت بر تمرینات اردوی فرنگی‌کاران امید برای حضور در رقابتهای جهانی، رسما کار خود را آغاز کرد.
یزدانی همواره احترام بزرگتر و مربیانش را حفظ کرده و این بار هم همین کار را کرد تا نشان بدهد چرا با خیلی‌ها متفاوت است.
دارنده مدال برنز کشتی جهان می‌گوید که آنالیز کار هر کسی نیست و اگر می‌گذاشتند حسن یزدانی کشتی خودش را می‌گرفت نتیجه بهتری مقابل تیلور آمریکایی رقم می‌خورد.
پدر حسن یزدانی در صحبت‌هایی که بازتاب زیادی داشته است، مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
من حسن یزدانی را یک آدم بزرگ در کشتی می‌دانم؛ او عمرش را برای کشتی گذاشته و کسب هشت مدال کار کمی نیست
درباره حسن یزدانی و دیوید تیلور به قدر کفایت در رسانه‌های داخلی و خارجی مطلب نوشته شده، ولی به غیر از تیلور، یک کشتی‌گیر آمریکایی دیگر هم در این مسابقات حاضر است که شکست‌دادنش باید در اولویت کار ایرانی‌ها باشد: جردن باروز.
سید حسن نصرالله گفت: من حاضرم از ایران سوخت وارد کنم، اما مساله این است که دولت لبنان باید این امر را بپذیرد، هیچ کسی در لبنان جرات این کار را ندارد، زیرا از تحریم‌های آمریکا می‌ترسند.
آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب فرمودند: امروز هنگام سخنرانی آقای حسن خمینی برخی سروصدا ایجاد کردند، این را همه بدانند که من با این کار مخالفم.
مصطفی هاشمی‌طبا با اشاره به حملات نمایندگان مجلس به روحانی گفت: متأسفانه، مجلس ما مدت‌هاست از حرف‌های زشت، بی‌خود و تهمت استفاده می‌کند. اگر آقای روحانی کار خلافی کرده است باید محاکمه شود و در دادگاه به اتهامات او بررسی کند.
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ