شهردار کی یف، پایتخت اوکراین امروز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل خاموشی های ادامه دار و گسترده در این کشور که در پی حملات روسیه به اوکراین حادث شده است، احتمال تخلیه بخش هایی از کی یف در دستور کار قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!
روزنامه انگلیسی گاردین فاش ساخت که در آستانه برگزاری نشست سران ناتو در لیتوانی، مقامات اوکراین کماکان به سیاست اعضای این سازمان نظامی در طرح عضویت کی‌یف به ناتو دلگرم نیستند.
اذعان دیپلمات ارشد آمریکایی از شکست قریب الوقوع اوکراین مقابل روسیه؛ بایستی به جای تجهیزات فرسوده اهدایی متحدان غربی به کی‌یف، تجهیزات نوین و سریع برای نجات متحد شرقی‌مان از شکست اقدام کنیم.
در دیدار وزیر خارجه بحرین با یک هیئت پارلمانی اوکراینی موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همزمان با تنگ شدن حلقه محاصره شهر راهبردی «باخموت» به دست روسیه، وزیر دفاع آمریکا سقوط احتمالی این شهر را کم‌اهمیت جلوه داد!
مسکو و کی یف با میانجی گری ترکیه در حال مذاکره برای تبادل اسرای جنگی هستند.
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
دولت اوکراین با رد پیشنهاد هنری کیسینجر برای مذاکرات صلح با روسیه، از آن به عنوان مماشات با مسکو یاد کرد.
شهردار کی یف از احتمال بهبود نسبی وضعیت تامین برق در این شهر خبر داد.
بنا به اعلام مقامات پایتخت اوکراین، بیش از نیمی از ساکنان این شهر از دسترسی به برق محروم هستند.
بنا به اعلام مقامات اوکراینی، بخش هایی از پایتخت این کشور به دلیل تداوم مشکل قطع برق در معرض تخلیه قرار دارند.
در پی حملات امروز روسیه به اوکراین، پایتخت این کشور هدف اصابت ده ها موشک قرار گرفت.
ساکنان شهر کی یف احتمالا مجبور به ترک این شهر در فصل زمستان خواهند شد.
شهردار پایتخت اوکراین، شرایط پیش روی این کشور در فصل سرما را بحرانی توصیف کرد.
در حالی که صبح امروز آژیر خطر در کی یف به صدا درآمد و وقوع چندین انفجار در دو استان خارکیف و زاپروژیا گزارش شد، منابع روسی از کشته شدن چهار غیرنظامی در خرسون در حمله موشکی اوکراین خبر دادند.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
خبرگزاری روسی اسپوتنیک از انفجار پل کلیچکو در کی یف پایتخت اوکراین خبر داد.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
بنیاد نیکوکاری یاس در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی، اقدام به تهیه بسته‌های آموزشی شامل کیف، لوازم التحریر و دیگر ملزومات مدرسه برای دانش آموزان نیازمند کشور کرده است.
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفت اگر اوکراین به اجرای توافقات مینسک پایبندی نشان می داد نیازی به عملیات نظامی نبود.
در آستانه روز استقلال اوکراین، تجمعات عمومی در شهر کی‌یف ممنوع اعلام شد و رئیس‌جمهور این کشور بار دیگر مدعی شد روسیه در در روز استقلال اوکراین، اقدامات خاصی انجام خواهد داد.
رئیس جمهور اوکراین در آستانه «روز استقلال» این کشور با هشدار به مردم اوکراین مدعی شد که ممکن است روسیه در هفته‌های منتهی به این مراسم یادبود، حمله خاصی را تدارک ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ