مسکو و کی یف با میانجی گری ترکیه در حال مذاکره برای تبادل اسرای جنگی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که در حال حاضر برای مذاکرات بین مسکو و کی‌یف، هیچ پیش‌شرطی وجود نداشته و چنین گزینه‌ای روی میز نیست.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که باتوجه به موضع کی‌یف، مسکو در حال حاضر هیچ شانسی برای مذاکره با اوکراین نمی‌بیند.
مسکو و کیف با میانجی گری ترکیه در حال مذاکره برای تبادل اسرای جنگی هستند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
براساس اعلام رئیس دفتر نخست وزیر اوکراین، مسکو و کی یف امروز هر کدام ۵۰ اسیر جنگی را بین یکدیگر تبادل کردند.
کاخ سفید مدعی است آمریکا تصمیم گیری درباره زمان مذاکره صلح میان مسکو و کی یف را برعهده اوکراین گذاشته است!
کاخ ریاست جمهوری آمریکا امروز صرف نظر از جنگ افروزی های آشکار خود در اوکراین، ادعاهایی در ارتباط با جنگ میان مسکو و کی یف مطرح کرد.
با ادامه درگیری ها میان مسکو و کی یف، بحران تامین برق در اوکراین شکل جدی تری به خود می گیرد.
رسانه ها از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورهای روسیه و اوکراین در آینده نزدیک خبر می‌دهند.
رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه امروز شنبه در خصوص برگزاری مذاکرات صلح میان مسکو و کی یف اعلام کرد: ما درهای مذاکرات را نبستیم،
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشار به اقدام خصمانه کی یف علیه مسکو، اعلام کرد: اروپا از نقش سازمان ملل و ترکیه در قبال تصمیم روسیه برای بازگشت به ابتکار غلات قدردانی می کند.
وزیر دفاع انگلیس در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود از آمادگی لندن برای کمک به روسیه و اوکراین جهت دستیابی به آتش بس خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
پوتین گفت، مسکو در مناقشه اوکراین عجله‌ای ندارد و اهدافش تغییر نکرده است و با نیشخند ادامه داد: مقامات کی‌یف اعلام کردند که یک عملیات ضدحمله آغاز کرده‌اند و در حال انجام آن هستند. ببینیم چطور می‌شود و به کجا می‌رسد!
کاخ سفید بار دیگر بر رویکرد جنگ افروزانه خود در اوکراین تاکید و اعلام کرد تا پیروزی کی یف در نبرد با مسکو حمایت ها ادامه دارد.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: تاخیر در مذاکرات میان مسکو و کی یف امکان دستیابی به توافق را پیچیده می کند.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: تاخیر در مذاکرات میان مسکو و کی یف امکان دستیابی به توافق را پیچیده می کند.
وزارت دارایی روسیه نیز در ۲۳ اوت (اول شهریور ماه) اعلام کرد که کی یف از توافقنامه با مسکو برای پرهیز از دریافت مالیات مضاعف از درآمد و اموال و املاک و مبارزه با فرار مالیاتی، خارج شده است.
معاون وزیر خارجه روسیه فرافکنی های کشورهای غربی از جمله اوکراین و آمریکا در خصوص بکارگیری سلاح اتمی در نبرد مسکو و کی یف را رد کرد.
مسکو تقریباً هر روز اعلام می کند که محموله ها و مقادیری از تسلیحات متعلق به اوکراین که غرب در اختیار کی یف قرار داده، را هدف قرار داده است.
مسکو تقریباً هر روز اعلام می کند که محموله ها و مقادیری از تسلیحات متعلق به اوکراین که غرب در اختیار کی یف قرار داده، را هدف قرار داده است.
روابط مسکو و تل آویو در پی حمله روسیه علیه اوکراین به شدت تحت تأثیر قرار گرفت به ویژه آنکه رژیم اسرائیل همراه با بیشتر کشورهای غربی و آمریکا به وضوح خود را در کنار «کی یف» قرار داد.
وزارت دفاع روسیه به استناد گفته های مقامات اوکراینی، آمریکا را در جنگ میان مسکو و کی یف دخیل دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ