دولت اوکراین با رد پیشنهاد هنری کیسینجر برای مذاکرات صلح با روسیه، از آن به عنوان مماشات با مسکو یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
رئیس جمهور اوکراین در ادامه اظهارات خصمانه و ادعاهای بی‌اساس خود علیه ایران، پیشنهاد تحریم ۵۰ ساله تهران را به مجلس کی‌یف ارائه داد.
در دیدار وزیر خارجه بحرین با یک هیئت پارلمانی اوکراینی موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی مدعی شد که یک کارخانه تولید سلاح در این کشور به مقامات اوکراین پیشنهاد داده تا در ازای پرداخت «یک دلار»، دو پهپاد تهاجمی بخرد!
مسکو و کی یف با میانجی گری ترکیه در حال مذاکره برای تبادل اسرای جنگی هستند.
بر اساس تازه‌ترین گزارش، رژیم کی‌یف با هدف جلب رضایت تل‌آویو به منظور تامین سلاح برای اوکراین، رای مخالف خود در رای‌گیری سازمان ملل را به نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است!
رئیس جمهور اوکراین به کرملین پیشنهاد داد تا با خروج نیروهایش از این کشور، باعث توقف جنگ بین کی‌یف و مسکو پس از سال نو میلادی شود.
شهردار کی یف از احتمال بهبود نسبی وضعیت تامین برق در این شهر خبر داد.
بنا به اعلام مقامات پایتخت اوکراین، بیش از نیمی از ساکنان این شهر از دسترسی به برق محروم هستند.
شهردار کی یف، پایتخت اوکراین امروز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل خاموشی های ادامه دار و گسترده در این کشور که در پی حملات روسیه به اوکراین حادث شده است، احتمال تخلیه بخش هایی از کی یف در دستور کار قرار گرفته است.
بنا به اعلام مقامات اوکراینی، بخش هایی از پایتخت این کشور به دلیل تداوم مشکل قطع برق در معرض تخلیه قرار دارند.
در پی حملات امروز روسیه به اوکراین، پایتخت این کشور هدف اصابت ده ها موشک قرار گرفت.
ساکنان شهر کی یف احتمالا مجبور به ترک این شهر در فصل زمستان خواهند شد.
شهردار پایتخت اوکراین، شرایط پیش روی این کشور در فصل سرما را بحرانی توصیف کرد.
در حالی که صبح امروز آژیر خطر در کی یف به صدا درآمد و وقوع چندین انفجار در دو استان خارکیف و زاپروژیا گزارش شد، منابع روسی از کشته شدن چهار غیرنظامی در خرسون در حمله موشکی اوکراین خبر دادند.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
خبرگزاری روسی اسپوتنیک از انفجار پل کلیچکو در کی یف پایتخت اوکراین خبر داد.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
دادستان کل کشور در بخشی از این بخشنامه به روسای دادگستری و دادستان‌ها اعلام کرد که به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت مرخصی داده نشود، همچنین برای محکومین و مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار (کیف قاپ، به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار) پیشنهاد عفو داده نشود.
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفت اگر اوکراین به اجرای توافقات مینسک پایبندی نشان می داد نیازی به عملیات نظامی نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ