شگفتی‌ساز امروز جام جهانی ژاپن بود، تیمی که سالها پیش رویای موفقیت در جام جهانی را ترسیم کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قد و قامت کوتاه و سرعت مثال زدنی اش، باعث شده که این بازیکن به یک مهره ریز نقش و غیر قابل مهار تبديل شود.
کرکن که یک زن ثروتمند آمریکایی بود به دنبال دستگاهی بود که بتواند ظرف‌ها را سریع‌تر از خدمتکارانش بشورد. او بعد از به ثبت رساندن اختراعش، ماشین ظرفشویی خود را به رستوران‌ها و هتل‌ها معرفی کرد. کاکرن بعد‌ها برای تولید ماشین‌های ظرفشویی اش یک شرکت تأسیس کرد که در نهایت به شرکت آمریکایی معروف KitchenAid بدل شد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی این تیم از بین دو گزینه ایرانی انتخاب خواهد شد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
در شرایطی که خوان رامون لوپز کارو یکی از گزینه های هدایت استقلال است که نام وی در میان بدترین مربیان تاریخ رئال مادرید دیده می شود.
خوان رامون لوپز کارو به غیر از حضور در فوتبال خاورمیانه با فوتبال ایران هم تا حدودی آشنایی دارد. او با تیم عمان در تهران و مقابل تیم ملی ایران به نتیجه مساوی رسیده است.
"میچیو کاکو" فیزیکدان می‌گوید رایانه‌های کوانتومی جهان مان را متحول خواهند کرد. او معتقد است این فناوری قادر به درمان بیماری سرطان و بحران‌های آب و هوایی خواهد بود. با این وجود، آیا می‌توان رایانه‌های کوانتومی را راه اندازی کرد؟
یک هفته پس از ورود سانتوس به کنگره آمریکا، رهبران جمهوری‌خواه شهرستان ناسائو از سانتوس درخواست کردند، کناره‌گیری کند. جو کایرو در یک نشست خبری اعلام کرد: «او هیچ جایگاهی در کمیته جمهوری‌خواهان شهرستان ناسائو ندارد» و نباید در دولت یا به‌عنوان یک مقام منتخب خدمت کند.
جان کارو، مهاجم سابق تیم ملی نروژ، به اتهام فرار مالیاتی به 14 ماه حبس محکوم شد و باید 43 هزار پوند نیز جریمه بدهد.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
شوک شکست گرایی در فینال بلگراد؛ سومین طلای کاکو نقره شد! / تقدیم طلا به میزبان باهوش
فرناندو کارو، رییس باشگاه بایرلورکوزن، ابراز امیدواری کرد که در لیگ قهرمانان با رئال مادرید در یک گروه قرار بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ