در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سقوط یک فروند بالگرد حامل گردشگران خارجی در نزدیکی کوه اورست، دست کم پنج کشته برجای گذاشت.
رضایی‌فر خاطرنشان کرد: در مراحل بررسی سانحه، مشکل فنی در بالگرد یافت نشده است و علت وقوع سانحه عامل انسانی (خلبان) عنوان شده است که البته تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و نبستن کمربند ایمنی مسافران نیز عوامل کمکی بوده‌اند.
محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص سقوط بالگرد وزیر ورزش گفت: این بالگرد ۴۰ نفر ظرفیت دارد و می‌تواند تا ۴ تن حمل و نقل کند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه جعبه سیاه بالگرد به تهران ارسال شده و بازخوانی اطلاعات درون جعبه سیاه بالگرد در تهران در حال انجام است، افزود: منتظر هستیم اطلاعات این پرونده به کرمان ارسال شود.
وزارت ورزش و جوانان در پیامی از کلیه‌ عوامل پزشکی که در درمان حادثه‌دیدگان بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان اهتمام صادقانه و متخصصانه داشتند، تشکر کرد.
وزیر امور خارجه با حضور در بیمارستان از وزیر ورزش و جوانان که در حادثه سقوط بالگرد در شهرستان «بافت» استان کرمان دچار صدماتی شده است، عیادت کرد.
با گذشت نزدیک به ۷۲ ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیو‌های این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
با گذشت نزدیک به 72 ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیوهای این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.
تصاویرى از لاشه و محل حادثه بالگرد وزیر ورزش در کرمان منتشر شده است.
یکی از حاضران در بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان، در گفتگو با "ورزش سه" این سانحه تلخ را روایت کرد.
کرمان- معاون پارلمانی رئیس جمهور بعد از سانحه برای بالگرد حامل وزیر ورزش کرمان رفت.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی و راهی اتاق عمل جراحی شده است
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی شده
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهانش در شهرستان بافت سقوط کرد.
بالگرد حامل وزیر ورزش عصر امروز هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد.
در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهنش در شهرستان بافت سقوط کرد.
طبق ادعای خبرگزاری نزدیک به دولت، بالگرد حامل وزیر ورزش دچار سانحه هوایی شده است.
در پی سقوط یک هلیکوپتر در کنار یک مهدکودک در حومه شرقی کی‌یف، ۱۸ نفر از جمله وزیر کشور اوکراین کشته شدند. معاون اول وزیر کشور و یکی از معاونان وزارت امور خارجه هم هنگام سقوط هلیکوپتر در حومه بروواری جان باختند.
دو سیاستمدار، یک کارمند و خلبان یک هلیکوپتر پس از برخورد با یک سیم برق به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند.
نجات افزود: نمایندگان مجلس با توجه به این وضعیت به صورت زمینی به مشهد بازگشتند و بالگرد خالی از مسافر جهت بررسی های بیشتر به شهر بازگشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ