وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ۳۵ سرباز روسی که در خطر مرگ بودند، از اسارت اوکراین آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد که شایعات عدم فروش جنگنده‌های روسی به ایران نیز تأییدی بر احتمال گسست این اتحاد باشد. درواقع، نظرات وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که پروژه خرید هواپیما‌های جنگنده رادارگریز روسی، به‌ویژه سوخو Su-۳۵ دیگر مطرح نخواهد بود.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
وزارت دفاع روسیه هم‌اکنون در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله پهپادی عصر امروز توسط اوکراین به تاسیساتی در خاک روسیه خنثی شد.
ایران منبع جایگزینی برای واردات سیستم‌های نظامی پیشرفته ندارد. زمانی که تهران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از روسیه بود، مشکلات مشابهی از جمله تاخیر‌های طولانی را تجربه کرده است. بنابراین، آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم احتمالاً فقط مذاکره در مورد اختلافات و تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و پنهان کردن مشکلات است. تحویل سوخو-۳۵ روسیه به ایران احتمالا فقط نیازمند زمان است.
وزارت دفاع روسیه امروز با انتشار تصاویری از تصرف ۱۱ پایگاه نظامیان اوکراین در لوهانسک خبر داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله اوکراین به نفتکش روسی در تنگه «کرچ» را به شدت محکوم می‌کنیم.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیش از ۱۷۵ نظامی اوکراینی در محور زاپروژیا کشته شدند.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسیر مستقیم میان بانک‌های آمریکا و روسیه که غرب و سازمان‌ملل سعی در معرفی آن به‌جای سوئیفت داشتند، ۱۱ مرداد ماه بسته شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: از زمان آغاز ضدحمله در ژوئن- ژوئیه تا کنون، کی‌یف بیش از ۴۳ هزار پرسنل نظامی خود را از دست داده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
دفتر نمایندگی دائم روسیه در یونسکو امروز خواستار محکوم کردن قتل خبرنگار نظامی این کشور از سوی این نهاد بین‌المللی شد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره کشته شدن «روستیسلاو ژوراولف» اعلام کرد: مسببین قتل خبرنگار روس مجازات خواهند شد.
رئیس کمیته دومای دولتی روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین با حرف‌هایش درباره پل کریمه، به مسئولیتش در تروریسم دولتی اعتراف کرده است.
وزارت خارجه روسیه حمله به پل کریمه از سوی اوکراین را اقدامی تروریستی توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو اعلام کرد: حمله دشمن در محور دونتسک با موفقیت دفع شد و حدود ۲۷۰ نیروی اوکراینی کشته و زخمی شدند.
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه رخداد زلزله در منطقه کم تراکم جمعیتی بین دو شهر سلماس و خوی واقع است، توضیح داد: بر اساس گزارش‌های دریافت شده تخریب‌ها مختصر و مصدومیت چند نفر اعلام شده است. تخریب‌ها در حد ترک خوردگی ساختمان‌هاست که نیازمند بررسی‌های بیشتر است.
چین تنها کشوری است که موفق به خرید سوخو-۳۵ از روسیه شده است و مذاکرات هند با مسکو هنوز پیشرفت قابل توجهی نداشته است.
جنگنده «سوخو ۳۵» روسیه با نمونه‌های غربی آن همچون «اف ۱۵»، یوروفایتر طوفان و داسو رافال فرانسه رقابت می‌کند؛ اما غیر از ایران کدام کشورهای خریدار هیولای مسکو هستند؟
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که روسیه در حال تدارک ارسال جنگنده سوخو۳۵ به ایران در آینده‌ای نزدیک است.
اخیرا ایران به صورت رسمی ارسال پهپاد به روسیه را پذیرفت و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه گفت که به روسیه پهپاد داده‌ایم، اما قبل از جنگ علیه اوکراین، شاید این بده‌بستان تهران و مسکو در همین زمینه باشد؛ یعنی ایران به روسیه پهپاد داده البته نه برای استفاده در جنگ و در مقابل مسکو نیز پذیرفته که سوخو-۳۵ به ایران بدهد.
تورم در کنار تاثیرگذاری بر مسکن، خودرو و … جامعه افراد دارای معلولیت را هم هدف قرار داده. تورمی که همه‌ساله تجهیزات توانبخشی را تحت‌تاثیر قرار داد تا گرانی این تجهیزات مشکل دیگری برای افراد دارای معلولیت شود.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ