وزیر امور خارجه با بیان اینکه تاکنون سند و مدرکی موثقی درباره ادعای صدور پهپادهای ایرانی به روسیه، ارائه نشده است، گفت: ایران از توقف جنگ در اوکراین و بازگشت به گفتگو حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروی دریایی آمریکا مدعی است در دو سال گذشته ایران دست کم پنج شناور تجاری را توقیف کرده و برای چندین شناور دیگر مزاحمت ایجاد کرده است. بیشتر این اقدامات در تنگه هرمز صورت گرفته است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران همواره حامی صلح و ثبات در جهان از جمله اوکراین بوده و در این چارچوب معتقد است توقف جنگ تنها از طریق ابتکارات سیاسی ممکن است‌.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار مقابل تاجیکستان به تساوی رضایت دادند.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
نخست وزیر اسرائیل با تکرار ادعا‌ها علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که دیپلماسی به تنهایی نتوانست برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند. دیپلماسی زمانی موثر خواهد بود که با یک تهدید نظامی معتبر یا تمایل برای به‌کارگیری گزینه نظامی در صورت شکست بازدارندگی همراه باشد.
یک شرکت رسانه‌ای عربستانی اعلام کرد که سریال «معاویه» در ماه رمضان از این شبکه پخش نخواهد شد.
هالگیت با بیان اینکه ادامه تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در ایران «هیچ هدف صلح‌آمیز باورپذیر» ندارد گفت: «ایران باید این فعالیت به شدت نگران‌کننده که مغایر با رفتار همه کشور‌های سراسر جهان است را کنار بگذارد.»
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توقف تولید محصول پژو 206 و جایگزینی آن با محصولات جدید را در تضمین سلامت و جلب رضایت مردم موثر دانست.
نوید شمس با شکست برابر رقیب خود از صعود به یک چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز قطر بازماند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی از قصد واشنگتن برای افزایش فشار بر چین جهت جلوگیری از واردات نفت ایران خبر داد.
این در حالی است که وزرای خارجه فرانسه و آلمان پیش از این نشست از قرار گرفتن سپاه در فهرست تروریستی استقبال کرده بودند. کاترین کولونا، وزیر امورخارجه فرانسه در جمع خبرنگاران گفت که کشورش هیچ امکانی را برای اعمال تحریم علیه ایران رد نمی‌‌‌کند.
روز دوم مسابقات هاکی روی یخ کشورهای اسلامی با کسب دو پیروزی و یک شکست برای تیم‌های ملی بانوان و آقایان ایران همراه بود.
دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهد ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.
تیم ملی فوتبال کرواسی به عنوان نایب قهرمان دوره گذشته رقابتهای جام جهانی در اولین دیدار جام بیست و دوم برابر مراکش متوقف شد.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، به دنبال توافق حاصل شده طی مذاکرات صلح بین دولت اتیوپی و جبهه آزادی‌بخش خلق تیگرای در خصوص توقف درگیری‌ها در شمال اتیوپی، از روند شکل گرفته شد، حمایت کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تأکید بر ضرورت بسته شدن پرونده اتهام زنی و طرح ادعا علیه برنامه هسته ای ایران، گفت که تهران به شرط لغو تحریم ها، به توافق هسته ای سال 2015 پایبند است.
مگنوس کارلسن مقابل پرهام مقصودلو به تساوی رسید و متوقف شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ با هدف توقف جنگ است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ و با هدف توقف جنگ است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
شرکت بوتاش ترکیه اعلام کرد که صادرات گاز ایران به این کشور برای انجام عملیات نگهداری تعمیرات متوقف شده است.
نیمه اول دیدار دوستانه ایران و سنگال با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
نقطه آغاز سیاست ایالات متحده باید توقف تهدید جنگ و جلوگیری از تقویت نیرو‌های افراطی در ایران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ